Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 12

Volgende
STIB-MIVB

Research and Social Media Analyst (M/V)

Bij STIB-MIVB

Staat 2 dagen op Jobat.be

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt een cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad.
De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers.
Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Research and Social Media Analyst (M/V)

Functieomschrijving

Je werkt in het Marketing Department en je rapporteert aan de verantwoordelijke voor de marketingonderzoeken.

Binnen de divisie Marketing is het departement Customer Experience & Customer Insights belast met de klantenonderzoeken en het uitwerken van de strategie voor het verbeteren van de klantervaring. Het meet en optimaliseert het klantenparcours, staat aanvullend in voor het voorstellen en ontwikkelen van de digitale oplossingen en diensten die moeten helpen beantwoorden aan de verwachtingen van alle reizigers en laat de stem van de klant horen binnen de onderneming.

Als Research and Social Media Analyst is het jouw taak om de kwantitatieve reizigersonderzoeken operationeel te beheren en ze grondig te analyseren, tot aan hun presentatie, dit om de besluitvorming binnen de onderneming te vergemakkelijken, zowel binnen de Directie SMN als ten overstaan van de andere klant gerelateerde directies.

Meer in detail:
  • In samenwerking met je rechtstreekse manager de kwantitatieve onderzoeken beheren voor de verschillende directies die bij het klantenparcours betrokken zijn.
  • Via onderzoek de kennis over klanten/niet-klanten verbeteren, inclusief de perceptie aangaande de producten en diensten van de MIVB, vanuit de logica van het optimaliseren van de marketingaanpak.
  • De marketingindicatoren bewerken en ze in perspectief te plaatsen met de andere indicatoren die binnen de onderneming beschikbaar zijn.
  • Digitale kanalen en de sociale media analyseren en exploiteren als indicatoren van de aantrekkelijkheid van de MIVB en als hefboom voor merkbundeling.
  • De diverse kennisbronnen voor de klanten vertalen in bruikbare oplossingen op marketingvlak, maar ook als antwoord aan de verschillende interne klanten.
  • Antwoorden op de parlementaire vragen, de vragen om informatie vanuit het Kabinet en/of de gewestelijke overheid en/of de Algemene Directie met betrekking tot je verantwoordelijkheidsdomeinen.

Profiel

  • Je diploma: Bachelor/Master of gelijkwaardig in een economische richting (economie, marketing…).
  • Je ervaring: Minstens 3 jaar ervaring met marktonderzoeken, digitale marketing of gegevensanalyse.
  • Je informaticakennis: Goed kunnen werken met de klassieke informaticatools (Excel, Word, PowerPoint...) en meer specifieke tools (Ethnos, SPSS). Kennis van de statistische softwareprogramma's (SPSS, SAS of gelijkgesteld) is een pluspunt.
  • Je talenkennis: Goede kennis van het Nederlands en het Frans en goede kennis van het Engels.
  • Je persoonlijke kwaliteiten: Zin voor analyse en synthese, organisatietalent, autonomie, proactiviteit, stressbeheer en goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.

Aanbod

  • Een gevarieerde en boeiende functie in een dynamische en aangename werkomgeving.
  • Een bedrijf dat garant staat voor professionele stabiliteit, een lange termijn visie, en projecten die een impact hebben op het dagelijks leven en de mobiliteit van de mensen.
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, via interne en externe opleidingen, maar ook met lange termijn carrièremogelijkheden.
  • Een kwalitatieve, professionele werkomgeving en een competitief salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 35 betaalde vakantiedagen per jaar, gratis abonnement openbaar vervoer (MIVB, TEC en De Lijn), en tot 75% korting op het NMBS abonnement voor woon-werkverkeer.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over STIB-MIVB?

Volg dit bedrijf

Maak werk van ons talentennetwerk en breng Brussel mee in vervoering. 

Brussel in beweging brengen, dat doen niet enkel onze chauffeurs. In al onze functies werk je met een hart voor Brussel en zet je mee je schouders onder de MIVB. Want al onze medewerkers zorgen er samen voor dat de reizigers van A naar B geraken. En ook naar de AB.

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad. 


De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers. 


Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Interesse ? Aarzel dan zeker niet en soliciteer via onze jobsite jobs.stib-mivb.be

STIB-MIVB

Koningstraat 76 76, 1000 Brussel

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 37 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Marktonderzoek en -analyse
  • Sector: Logistiek, Transport en Handling
  • Brussel
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Marktonderzoek en -analyse' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.