Terug naar zoekresultaten

1 van 9

Volgende
STIB-MIVB

Quality Manager - Field Support (M/V)

Bij STIB-MIVB

Staat 7 dagen op Jobat.be

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt een cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad.
De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers.
Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Quality Manager - Field Support (M/V)

Functieomschrijving

Je werkt binnen de Service Unit (SU) Field Support die dagelijks instaat voor het beheer van alle klantenzones op het bovengrondse net en in de metro en de eerste schakel is tussen de klanten en de MIVB.

Alle aspecten die betrekking hebben op het traject van de klanten (toegankelijkheid, bewegwijzering, netheid, safety/security van de goederen en personen en fraudebestrijding) worden hier beheerd.

Je bent verantwoordelijk voor de cel «Quality Management» en rapporteert aan de verantwoordelijke van de Service Unit.

Als Quality Manager heb je de volgende taken:
  • De kwaliteitsstrategie van de SU ontwikkelen in functie van het beleid en de doelstellingen op het vlak van «Governance & Compliance» en die van het departement Network (Vervoeraanbod) in overleg met de directie van de SU.
  • Actieplannen implementeren.
  • Erop toezien dat de actoren op het terrein zich aansluiten bij de werkwijze om de scores van de certificaten en de perceptie van de klanten tijdens hun vervoerservaring met de MIVB te verbeteren.
  • De bepaling van de SLA's van Field Support met de Business Units Tram-Bus-Metro en de andere divisies van de MIVB coördineren, ze implementeren en doen leven met het oog op de globale verbetering van de kwaliteit.
  • Instaan voor de productie van indicatoren en gegevens om de kwaliteitsimpact van de SU te meten.
  • Ondersteuning bieden aan het operationeel management voor de implementatie van acties met betrekking tot de kwaliteit.
  • Structurele ondersteuning bieden aan de operationele managers.
  • De werkinstructies en procedures bijwerken.
  • Een team van 5 personen beheren.
  • Actief bijdragen aan het behalen van verschillende kwaliteitscertificaten.

Profiel

  • Je hebt een masterdiploma en beheerst de kwaliteitsreferentiesystemen.
  • Je hebt ten minste 5 jaar ervaring met kwaliteitsbeheer. Een ervaring op het vlak van «Customer Service» en «Veiligheid/Preventie» is zeker een troef. Een goede kennis van het Brusselse openbaarvervoersnet is eveneens een troef.
  • Je beheerst MS Office en de courante tools/systemen voor kwaliteitsbeheer/statistiek.
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans.
  • Persoonlijke kwaliteiten: zin voor analyse en synthese, klantgerichtheid, autonomie, communicatievaardigheid, zin voor organisatie, openheid van geest en flexibiliteit, teamgeest.

Aanbod

  • Een gevarieerde en boeiende functie in een dynamische en aangename werkomgeving.
  • Een bedrijf dat garant staat voor professionele stabiliteit, een lange termijn visie, en projecten die een impact hebben op het dagelijks leven en de mobiliteit van de mensen.
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, via interne en externe opleidingen, maar ook met lange termijn carrièremogelijkheden.
  • Een kwalitatieve, professionele werkomgeving en een competitief salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 35 betaalde vakantiedagen per jaar, gratis abonnement openbaar vervoer (MIVB, TEC en De Lijn), en tot 75% korting op het NMBS abonnement voor woon-werkverkeer.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over STIB-MIVB?

Volg dit bedrijf

Maak werk van ons talentennetwerk en breng Brussel mee in vervoering. 

Brussel in beweging brengen, dat doen niet enkel onze chauffeurs. In al onze functies werk je met een hart voor Brussel en zet je mee je schouders onder de MIVB. Want al onze medewerkers zorgen er samen voor dat de reizigers van A naar B geraken. En ook naar de AB.

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad. 


De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers. 


Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Interesse ? Aarzel dan zeker niet en soliciteer via onze jobsite jobs.stib-mivb.be

STIB-MIVB

Koningstraat 76 76, 1000 Brussel

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 32 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Quality manager' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.