Terug naar zoekresultaten

PT ADMINISTRATION OFFICER

Select HR Gent | Temse | Interim optie vast, Onbepaalde duur, Voltijds

Onze klant is gevestigd in het Waasland en actief in de Pharmaceutische sector. Voor hun afdeling thuisgezondheidszorg zijn wij samen met hen op zoek naar een Parttime Administration Officer. (M/V)

PT ADMINISTRATION OFFICER

Functieomschrijving

Als administration officer word jij de administratieve duizendpoot voor het TGZ-departement. Je komt terecht in een enthousiast team dat elke dag het verschil maakt voor onze klanten, de zelfstandige apothekers.

  • Je leert de producten uit het TGZ-gamma kennen, en wordt zo hét aanspreekpunt voor onze klant-apotheker. Je geeft via telefoon of e-mail accurate informatie over verhuurmateriaal, terugbetalingsmodaliteiten, …;
  • Je verzorgt de interne communicatie met collega’s over de verschillende vestigingen heen;
  • Je maakt offertes op voor het tweedehandsmateriaal;
  • Je zorgt voor de facturatie aan klanten, en volgt ook de betalingen van vergoedingen aan klanten nauwgezet op;
  • Je bent verantwoordelijk voor het stockbeheer van het TGZ-promomateriaal;
  • Eventuele ad hoc administratieve taken neem je er met de glimlach bij;
Je rapporteert aan de verantwoordelijke van de afdeling Thuisgezondheidszorg

Profiel

  • Je beschikt minstens over een middelbare schoolopleiding of bachelor en hebt een eerste werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig en denkt probleemoplossend;
  • Je pakt je werk accuraat en resultaatsgericht aan. 
  • Ben je bovendien vlot in het MS Office-pakket, en spreek je een aardig mondje Frans? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Aanbod

  • Een vast contract met competitief salarispakket in lijn met je ervaring en competenties, inclusief extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, voordelenplatform, …).
  • Een uitdagende en gevarieerde jobinhoud waarbij vernieuwing, collegialiteit en een hands-on mentaliteit centraal staan, en jij je geen moment verveelt.
  • Een plaats binnen een dynamisch team met aangename collega’s.
  • Een goede work-life balance in een Belgisch bedrijf met een sterk groeiverhaal.
  • Deeltijds contract: de ene week werk je 2 dagen, de andere 3 dagen. Op maandag ben je steeds onmisbaar.
  • Een filevrije werkplek te Sint-Niklaas.
Sint-Niklaas

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Sint-Niklaas meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.