Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Vilvoorde

Property Assistant (m/v)

1331563

Secretary Plus Vilvoorde | Sint-Lambrechts-Woluwe | Interim optie vast, Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 5 dagen om te solliciteren

Je komt terecht in de vastgoedsector. Het bedrijf is gelegen in Sint-Lambrechts-Woluwe. 

Property Assistant (m/v)

Functieomschrijving

Als Property Assistant sta je twee Property Managers bij in het beheer van gebouwen en fungeer je als aanspreekpunt voor huurders, makelaars en aannemers.

 

Je takenpakket bestaat uit :

- Je staat in contact, via e-mail of telefonisch, met de huurders van de gebouwen voor uiteenlopende meldingen en vragen over voorzieningen (gas, water, elektriciteit), facturen, indexeringen, enz;

- Je gaat op zoek naar de gepaste oplossing, registreert alles administratief en koppelt terug naar de huurders;

- Je stelt aankooporders op, vraagt vergunningen aan en beheert bankwaarborgen;

- Je beheert de briefwisseling, plant agenda’s, organiseert interne en externe vergaderingen en bereidt rapporten voor;

- Je volgt de periodieke technische audits op, de verzekeringsdossiers en vult de inventaris aan van het technisch apparatuur;

- Je hebt contact met de interne juridische dienst, de boekhouding, het financieel departement, de projectafdeling en service desk.

Profiel

- Je beschikt idealiter over een Bachelordiploma (Office Management, talen, communicatie..);

 

- Je beheerst het Nederlands uitstekend en kan je ook goed uitdrukken in het Frans op professioneel niveau;

- Jouw ervaring in een administratief ondersteunende rol is een pluspunt;

- Jouw kennis van SAP is zeker een plus;

- Je houdt van een divers takenpakket en een goed georganiseerde dag;

- Je beschikt over een open persoonlijkheid en een lange termijn visie.

Aanbod

Je gaat voltijds aan het werk waarbij je flexibel kan starten tussen 8 uur en 9 uur en stoppen tussen 17 uur en 18 uur. Naast een aantrekkelijk salaris krijg je een mooi pakket aan extra legale voordelen (maaltijdcheques, laptop, groeps- en hospitalisatieverzekering, woon-werkvergoeding, ecocheques, toegang tot een fitnessruimte, thuiswerk mogelijk (1d/week), 10d/jaar opvang voor zieke kinderen).
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Laptop
  • Individuele hospitalisatieverzekering
  • Eco Cheque

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.