Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 15

Volgende
Baloise Insurance

Projectmanager Leven

Bij Baloise Insurance

Staat 15 dagen op Jobat.be

Dynamiek is onze traditie
Onze medewerkers krijgen de vrijheid om hun evenwicht te vinden.
Tussen werk en privé.
Tussen eigen initiatieven en onze uitdagingen.
Tussen inspirerende collega's en persoonlijke waarden.
Als verzekeringsmaatschappij met een rijk verleden, combineren we het beste van twee werelden om die van u iets veiliger te maken.
Benieuwd hoe jij in deze combinaties past? Ontdek meer op www.baloise.be/jobs.

Projectmanager Leven

Functieomschrijving

  • Je coördineert het projectbeheer van de directie Leven in samenspraak met de Manager Leven Project.
  • Je brengt nieuwe projecten in kaart, zal die projecten faseren en opvolgen.
  • Je neemt de verantwoordelijkheid op zich voor het end-to-end managen van toegewezen projecten. Hij is de key person vanuit de business unit Leven die een draagvlak creëert bij alle medewerkers binnen de toegewezen projecten, die zowel van business als van andere afdelingen afkomstig kunnen zijn.
  • Je bepaalt de high level requirements van een project (beschrijving van wat het project moet realiseren, welke processen nodig zijn of wat de functionaliteiten moeten zijn, rekening houdende met de verwachtingen van alle betrokken partijen) en definieert de requirements met betrekking tot de onderdelen die ontwikkeld moeten worden.
  • Je bespreekt en doet de opvolging van de GAP-analyses en/of berekeningen die gevraagd werden vanuit de GAP requirements.
  • Je inventariseert de verschillende op te lossen defecten (na analyse van het incident) en rapporteert hierover naar de Manager Leven Project.
  • Je maakt het business test plan, doet pre-flight-testen en testen, volgt het testplan op, logt de defecten en rapporteert hierover naar de Manager leven Project.
  • Je rapporteert duidelijk over de status van zijn toegewezen projecten in samenspraak met de ICT Projectmanager naar de Manager Leven Project en de directie Leven.
  • Je verzorgt de communicatie over de inhoud zijn project en de impact op het werk van de eindgebruiker.
  • Je hebt geen hiërarchische verantwoordelijkheid.
  • Je rapporteert aan de Manager Leven Project.

Profiel

  • Je bezit een bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in een wiskundige, economische of financiële richting en je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring in de Leven-activiteit.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels.
  • Je hebt interesse in (IT-)ontwikkelingen en kunt projectmatig werken.
  • Je hebt een zeer goede kennis van Excel en Access en kunt zelf tools ontwikkelen.
  • Je bent analytisch ingesteld.
  • Je kunt zelfstandig werken, bent kritisch en voldoende assertief.
  • Je werkt graag in team en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 45 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Dossierbeheerder
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Berchem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dossierbeheerder' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.