Terug naar zoekresultaten Vorige

13 van 26

Volgende
Partena

Project Manager - Transformation

Bij Partena

Staat 19 dagen op Jobat.be

Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies, onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

Project Manager - Transformation

Functieomschrijving

Wat is de uitdaging?


In het kader van de verdere transformatie en ontwikkeling van onze Groep en het beheer van de verschillende strategische projecten zijn we zoek naar Project Managers.

Je taken als Project Manager zijn de volgende :
•    Je beheert een projectenportefeuille en waakt erover dat deze projecten gerealiseerd worden binnen de afgesproken normen, budgetten en termijnen.
•    Overeenkomstig de Project Governance Regels breng je op regelmatige basis gedetailleerd verslag diegene die betrokkenen zijn bij het beheer van het project (Program Steering Board, Sponsors, Management Team, Directiecomité) en bezorg je hen duidelijke en transparante informatie over de vooruitgang.
•    Je stelt een Project Team samen dat bestaat uit interne en/of externe specialisten en leveranciers. Je leidt het team, coördineert en organiseert de verschillende activiteiten in het kader van het project. Je houdt hierbij rekening met de prioriteiten, de competenties van de medewerkers en de noden van interne en externe klanten zodat voldaan wordt aan de kwaliteitsvereisten en de aspiraties van onze onderneming.
•    Je volgt de evoluties en ontwikkelingen op het vlak van projectbeheer, je houdt je kennis en knowhow up-to-date en deelt deze met je collega's.
•    Binnen de projecten waak je over de correcte toepassing van de methode, procedures en projectbeheertools zodat de opvolging en verwezenlijking van de programma's en/of projecten vlot verlopen.


Wie ben je?

•    Je hebt bij voorkeur een Masterdiploma (Business Management, handelsingenieur, enz.) of gelijkwaardig door ervaring.
•    Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op het vlak van Project Management. Ervaring binnen een dienstenonderneming is een plus.
•    Je bent tweetalig (NL/FR) en hebt een goede kennis van het Engels.
•    Je bent vertrouwd met de projectbeheertools.
•    Je bent gepassioneerd door de strategie van de onderneming en je wil een actieve rol spelen in haar transformatie.
•    Je hebt een analytische en open geest en bent oplossingsgericht.
•    Je werkt efficiënt en nauwkeurig.
•    Dankzij je enthousiasme en communicatievaardigheden kan je vlot de projectmedewerkers sturen.


Zin om de uitdaging aan te gaan?


Vul je profiel in via de volgende link en vertel ons wat jou motiveert.



Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 11 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Project management
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Project management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.