Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 28

Volgende
Securex

Project Consultant Sociaal Secretariaat - Drongen

Bij Securex

Staat 29 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

In al onze activiteiten staat de klant centraal, en dit in elke fase van zijn onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinational. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, Hr Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden. Dankzij deze activiteiten kunnen onze klanten zich zonder zorgen verder ontwikkelen.

Om onze klanten succesvol te maken

Krijgen zij bij ons sociaal secretariaat veel advies en handige middelen om hun eigen taken te vereenvoudigen. Securex is immers méér dan een sociaal secretariaat. Voor onze klanten zijn we een one-stop-shop voor alles wat met loon- en personeelsbeheer te maken heeft. Ook ver buiten de wettelijke minimumverplichtingen. Zo krikken we hun HR-beleid samen naar een hoger niveau.

Project Consultant Sociaal Secretariaat - Drongen

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Ben jij diegene die zich graag vastbijt in verschillende klantenprojecten?
Is het 'Sociaal Secretariaat' jouw domein?
Je voelt je goed in een technische werkomgeving met klantgericht karakter?
Dan ben jij de Project Consultant die het HRIS-team bij Securex kan versterken.

  • Je coördineert en begeleidt verschillende klantenprojecten bij middelgrote en grote ondernemingen.
  • Als projectleider van A tot Z sta je in voor het overleg met de klant, de analyse, de ontwikkeling en de follow-up.
  • Hierbij verzamel je de verwachtingen van jouw klanten, en vertaal je deze naar oplossingen in de vorm van onze producten en prestaties.
  • Je assisteert jouw klanten bij het implementeren van de applicaties. Daarnaast verzorg je hierover ook de training aan jouw klanten.
  • Verder volg je ook de vragen en problemen op die klanten ervaren, met de doelstelling om hen op een 'delighted' niveau te brengen.
  • Je bent spilfiguur tussen de klanten, onze klantenbeheerders en onze IT-afdeling.
  •  

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je straalt een sterke intrinsieke motivatie uit om aan de slag te gaan in ons HRIS-team.
  • Jouw groot analytisch vermogen combineer je met een duidelijke passie voor IT-toepassingen.
  • Je gaat op een stressbestendige manier om met deadlines.
  • Ook bij dringende vragen ben je bereid om jouw planning aan te passen aan de behoeften van klanten.
  • Je toont een dynamische en commerciële ingesteldheid.
  • Je werkt autonoom, en je blinkt uit in planmatig en resultaatgericht werken.
  • Basiskennis van de sociale wetgeving is een meerwaarde
  • Je communiceert vlot in de twee landstalen (N/F). Kennis van het Engels is een troef.
  • Je werkt vanuit Drongen en Gent, maar je bent bereid je te verplaatsen in de regio Vlaanderen en Brussel.
  •  

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan het evenwicht tussen werk en privéleven
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Drongen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.