Terug naar zoekresultaten
Unique Office

Project Consultant (m/v) Mechelen

Via Unique Office

Staat 17 dagen op Jobat.be

Unique is een stabiel en gezond bedrijf. We doen het goed. Maar we rusten niet op onze lauweren. Integendeel: passie, gedrevenheid en oog voor kwaliteit zijn cruciale eigenschappen om goed te blijven scoren. Je zal die eigenschappen dus zeker terugvinden bij je collega’s en je manager. 


Project Consultant (m/v) Mechelen

Functieomschrijving

Als Project Consultant te Mechelen combineer je de voordelen van afwisseling en tijdelijke projecten met de zekerheid van een vast contract. De ideale job als je pas bent afgestudeerd en nog niet weet welke richting je uit wenst te gaan!

De duurtijd van een project varieert meestal tussen 3 en 9 maanden, zo bouw je een indrukwekkend cv uit met interessante bedrijven en ervaringen.

Je voornaamste taken en verantwoordelijkheden:

  • ull; Je ondersteunt klanten in hun tijdelijke en soms dringende personeelsnoden.
  • ull; Je ondersteunt daarbij het management met verschillende office taken in de volgende departementen: inside sales, customer service, administratie, human resources, logistiek bediende, supply chain, aankoop, receptie, management assistant, marketing, communicatie...

Profiel

Als collega Project Consultant te Mechelen is flexibiliteit je tweede natuur. Alles wat nieuw is trekt je aandacht en je interesse is oneindig. Je bent multi-inzetbaar en beschikt over de juiste energie om elk project succesvol af te ronden.



Je scoort hoog op volgende eigenschappen:

  • ull; Je beschikt over een Bachelor of Master diploma.
  • ull; Je hebt een zeer goede tot uitstekende talenkennis Nederlands, Frans en Engels, zowel gesproken als geschreven. Een bijkomende taal is een plus.
  • ull; Je bent flexibel wat je taken betreft en inzetbaar bij bedrijven.
  • ull; Je bent een doorzetter en je buigt moeilijke situaties om naar boeiende uitdagingen.
  • ull; Als kameleon pas je je naadloos aan in een nieuwe werkomgeving en je bent een vlotte communicator.
  • ull; Een eerste werkervaring of mooie stage-ervaring in een commerciële omgeving is een vereiste.
  • ull; Je bent in bezit van een rijbewijs B.


Aanbod

Om jouw individuele ontwikkeling te garanderen bieden we je een persoonlijk opleidingstraject aan opgevolgd door onze HR Business Partners. Je krijgt een voltijdse, uitdagende functie in een 38 of 40 uren week en een contract van onbepaalde duur.



Verder bieden wij jou een marktconform salaris, aangevuld met een ruim pakket aan extralegale voordelen zoals:

  • ull; Maaltijdcheques
  • ull; Forfaitaire onkostenvergoeding
  • ull; Gsm-abonnement
  • ull; Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • ull; Bedrijfswagen en onbeperkte tankkaart.



Daarnaast maak je ook deel uit van een inspirerend team. Onder collega’s organiseren we dan ook geregeld leuke evenementen.


Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 11 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.