Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Hasselt

Project Assistant m/v

Via Secretary Plus Hasselt

Secretary Plus Management Support is ruim 25 jaar de nummer één voor selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige medewerkers. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus Management Support heeft een ruim klantenbestand van bedrijven actief in verschillende sectoren. We zoeken zowel voor young potentials als voor meer ervaren assistants een functie op niveau: als Personal Assistant van de directie of in een allroundfunctie. Ook gespecialiseerde assistants hebben via ons interessante vooruitzichten: in HR, marketing, legal, sales, logistiek, customer service...

Project Assistant m/v

Functieomschrijving

Ben je op zoek naar de combinatie van werkzekerheid en boeiende projecten? Wil je voortdurend bijleren en steeds nieuwe ervaringen en contacten opdoen?

Dan is Outsourcing Solutions iets voor jou! Onze projecten worden afgestemd op jouw wensen en verwachtingen. Aan de slag voor onbepaalde of bepaalde duur: aan jou de keuze!

Bovendien geeft werken via Outsourcing Solutions je de mogelijkheid je ervaring optimaal in te zetten en extra kennis en vaardigheden te verwerven. Deze unieke formule biedt je de mogelijkheid jouw competenties te ontwikkelen, uitdagende projecten uit te voeren en te achterhalen welk type functie en bedrijf jou het beste ligt.
 
• Je werkt als project assistant voor minstens 3 tot 6 maanden bij één van onze klanten. Jouw doelstelling? Een tevreden klant, een leerrijk project en een vergroting van je netwerk.
• Je ervaart zowel kleine bedrijfsstructuren als het reilen en zeilen van grote multinationals, en dit in uiteenlopende sectoren.
• Is een project bijna afgerond? Dan kijken we uit naar een nieuwe boeiende uitdaging die je evenveel voldoening zal bieden als de vorige. Zo rol je naadloos van de ene opdracht in de andere.
• Je kan zowel ingezet worden binnen de specialisatie hr, marketing of sales of aan de slag gaan in een allround functie.

Profiel


•    Je hebt een bachelor- of masterdiploma.
•    Je hebt al een eerste relevante werkervaring.
•    Als tweetalige druk jij je perfect uit in het Nederlands en Frans. Ook Engels spreek en schrijf je met gemak.
•    Je beheerst gangbare software zoals Microsoft Word, Excel en PowerPoint
•    Stressbestendig, betrouwbaar, spontaan en sociaal zijn adjectieven die jou typeren.
•    Je werkt je snel in en houdt van diversiteit in je takenpakket.

Aanbod

Als project Assistant krijg jij:

•    Een vast contract bij een organisatie die door haar professionaliteit stevig in haar schoenen staat.
•    Een gevarieerde functie met projecten in organisaties afgestemd op jouw ambities en interesses.  
•    Een mooi salarispakket aangevuld met maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een bedrijfswagen met tankkaart en een GSM.  
•    de kans om steeds beter te worden via opleiding en coaching door middel van regelmatige bijeenkomsten met collega’s, opleidingen en de mogelijkheid tot het volgen van boeiende webinars via ons online platform ‘We Assist You’.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Limburg
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.