Terug naar zoekresultaten
Nippon Shokubai Europe

Procurement & Supply Chain Officer

Nippon Shokubai Europe | Zwijndrecht | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 8 dagen op Jobat.be

Procurement & Supply Chain Officer

Functieomschrijving

Als Procurement & Supply Chain Officer ben je samen met een team van 3 mensen verantwoordelijk voor alle operationele activiteiten binnen het domein Indirect Procurement & Contracting.
  • Op vraag van de technische afdeling sta je in voor het opstellen van purchase requisitions voor services & materialen in SAP Werkorders.
  • Je maakt  Purchase orders op in SAP en op basis van MRP control voor spare parts.
  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige orderopvolging: Expediting van bestaande orders m.a.w. er voor zorgen dat ze tijdig geleverd worden.
  • Troubleshooting: het oplossen van dagelijkse problemen in de relatie met de leverancier
  • Communicatie met  het magazijn rond de leveringen en goederenontvangst.
  • Communicatie met interne klanten over hun bestellingen, opvragen van specificaties
  • Het parkeren van invoices in SAP van de bestelde services en materialen (zie bovenstaande) na controle op juistheid.
  • Het voorbereiden van bid tab’s op basis van uitgestuurde RFI’s en RFQ’s bij het selecteren de beste leverancier bij tender.
  • Het analyseren van de RFQ resultaten en hierover communiceren / onderhandelen met leveranciers
  • Het laden van contracten in SAP en het aanmaken van Service Entry Sheets

Profiel

  • Je beschikt over een Bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minstens 1 jaar ervaring in een administratieve functie en toont interesse in technische producten.
  • Je bent communicatief en beschikt over een gezonde dosis assertiviteit.
  • Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en pikt snel nieuwe zaken op.
  • Je hebt een flexibele ingesteldheid.
  • Kennis van SAP is een pluspunt.Naast het Nederlands spreekt en schrijf je goed Engels.

Aanbod

Nippon Shokubai Europe biedt je de mogelijkheid om in de nieuwe toekomst van het bedrijf in te stappen. Je maakt niet alleen actief deel uit van ons uitbreidingsproject, maar je kan ook rekenen op:
  • Een marktconform salaris.
  • Extralegale voordelen (verzekeringspakket, maaltijdcheques,…).
  • Verschillende interne opleidingen en de kans om je persoonlijk te ontwikkelen.
  • Een bedrijf in volle expansie.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 52 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende, Administratie, Sales support & administratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.