Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 12

Volgende
Belfius Bank & Verzekeringen

Process Officer

Bij Belfius Bank & Verzekeringen

Staat 12 dagen op Jobat.be

Belfius Insurance is de verzekeringspoot van Belfius Bank & Verzekeringen. We behoren tot de top 5 van Belgische bankverzekeraars en vertrekken vanuit een multikanaal- en multimerkaanpak. Je vindt bij ons deze merken: DVV verzekeringen, Corona Direct, Belfius Verzekeringen en Elantis.

Process Officer

Functieomschrijving

  • eerste aanspreekpunt voor BO-medewerkers bij maintenanceproblemen voor de processen die op BOAR Polissen op de back-office gebruikt worden : Dibis, Foxe, Dibs, Digis, Webdiv, QIS,  etc.;
  • opvolging van deze alerts via de mailbox Staff/Antennetools Belfius/DVV;
  • initïele analyse van het incident met nazicht of probleem reeds niet gekend is en of er een work-around bestaat;
  • steeds analyse over Impact op BO en FO klant, impact op documenten, impact op premie, en bijhorende inschatting of de verschillende stakeholders moeten geïnformeerd worden voor verdere communicatie aan de gebruikers over de aard van het probleem en de analyse over  de impact op de verschillende domeinen;
  • opening van Jira en eventuele dringende verwittiging van ICT;
  • documenteren en indienen van small projects;
  • omgekeerd zal de Proces-expert ook het eerste business contact voor de ICT dienst zijn;
  • bij ICT-projecten zowel in maintenance als nieuw zal de Proces-expert na de ontwikkelingsfase betrokken worden  bij de test –en implementatiefasen (GTU en user acceptance) door zelf te testen en/of toezicht te houden op het testen door andere medewerkers. Ook tijdens de release-weekends wordt er getest in PRD;
  • de process expert rapporteert aan de coach over de stand van zaken inzake voortgang en haalbaarheid deadlines van de lopende en toekomstige ICT-projecten;
  • na de implementatiefase ondersteun je de medewerkers door middel van informatiemeetings, training en vorming in nauwe samenwerking en overleg met de productcoördinatoren en coaches BO.

Profiel

  • in het bezit van een bachelordiploma;
  • goede kennis van MS Office;
  • goede kennis van het Frans en Engels (spreken én schrijven);
  • flexibel (af en toe weekendwerk - testen);
  • teamplayer;
  • staat positief tov veranderingen;
  • oplossings- en klantgericht.

Aanbod

In ruil voor jouw talent en inzet bieden wij jou: een interessante job met een afwisselend takenpakket en belangrijke ontwikkelingskansen, interne en externe opleidingsmogelijkheden, een competitief loonpakket en een aantrekkelijke vakantieregeling.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 48 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.