Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 7

Secretary Plus Outsourcing Solutions

PPMO Coördinator (Portfolio en Project Management Office) (m/v)

Via Secretary Plus Outsourcing Solutions

Nog 2 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is al 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing, en opleiding van meertalige assistants. Wij spitsen ons toe exclusief op jouw profiel en luisteren actief naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière. Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving bij onze klanten, en dit zowel voor vaste aanwervingen als voor tijdelijke opdrachten.

PPMO Coördinator (Portfolio en Project Management Office) (m/v)

Functieomschrijving

Voor een klant in Anderlecht actief in de IT-sector zoeken we naar een projectmedewerker met sterke administratieve skills.

Vanuit je rol van PPMO Coördinator (Portfolio en Project Management Office) zorg je voor de voorbereiding en opvolging van IT-projecten op administratief, planmatig en budgettair vlak.  Je behoudt een duidelijk beeld over het geheel van het project.

Een greep uit jouw takenpakket : 
- Je werkt nauw samen met verschillende departementen en interne collega’s
- Je zorgt voor de planning van IT-projecten, bewaakt deadlines en deliverables en zorgt voor de nodige reporting.
- Je analyseert financiële data (aankoop resources, opvolging budgetten)
- Financiële rapportage 
- Opvolging van processen gedurende het project
- Zorgen voor de nodige documentering (uitschrijven van templates …)
- Je zorgt voor de communicatie in het kader van de projecten.

Profiel

Jouw profiel :  
- Je hebt minimum 2 jaar ervaring.
- Je hebt aandacht voor detail.  Cijfers schrikken jou niet af. 
- Je hebt sterke mondeling en schriftelijke communicatievaardigheden.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
- Je bent zeer sterk in Excel.  Ervaring in Sharepoint is een pluspunt.
- Je toont interesse in IT.

Aanbod

Als Project Assistant krijg jij:
- Een vast contract bij een organisatie die door haar professionaliteit stevig in haar schoenen staat.
- Een mooi salarispakket aangevuld met maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, woon-werkverkeer en een GSM-abonnement.  
- De kans om steeds beter te worden via opleiding en coaching.
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Project management
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Zaventem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Project management' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.