Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Outsourcing Solutions

Portfolio & Project Management Office Coördinator (m/v)

Via Secretary Plus Outsourcing Solutions

Staat 13 dagen op Jobat.be

Outsourcing Solutions is al meer dan 10 jaar marktleider in het outsourcen van meertalige assistants.  Onze klanten zijn actief binnen diverse sectoren, zowel KMO’s als multinationals, verspreid over het ganse land.

Portfolio & Project Management Office Coördinator (m/v)

Functieomschrijving

Voor een gerenommeerde flexibele organisatie in Brussel (vlakbij Zuidstation) zoeken wij een Portfolio & Project Management Office Coördinator.

In deze rol zoeken we een tweetalige (NL-FR) sterk administratieve kracht.

Functie (voltijds of 4/5)

Vanuit je rol van PPMO medewerker zorg je mee voor de administratieve voorbereiding van IT-project.

  • Dossieropvolging:
    • Aanmaken van dossiers
    • Uitvoeren van kwaliteitscontrole (budgetcheck, aankoop, ...)
    • Dossiers voorbereiden voor interne goedkeuring
    • Doorgeven aan backoffice voor aanmaken "Aanvragen tot bestellingen" en / of "Purchase order"
    • Opvolgen tot bestelling (in SAP / Control Desk)
  • Klanten op elk moment kunnen informeren over de status van hun demands / dossiers
  • Contacten beheren met Infrabel om offertes aan te vragen en op te volgen
  • Volledig beheer van de functionele mailbox
  • Samenwerken met de coördinator voor escalaties, rapporteringen, interne goedkeuringen,...

Profiel

  • Je beschikt over een bachelordiploma.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans; je hebt een businesskennis Engels.
  • Je bent zeer sterk in administratieve opvolging.
  • Kennis van MS Office is een must.
  • Kennis van SAP is een groot pluspunt.
  • Ervaring in aankoop is een pluspunt.

Aanbod

Als Project Assistant krijg jij:

  • Een vast contract bij een organisatie die door haar professionaliteit stevig in haar schoenen staat.
  • Een mooi salarispakket aangevuld met maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, woon-werkverkeer en een GSM-abonnement.
  • De kans om steeds beter te worden via opleiding en coaching.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Sint-Gillis (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.