Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Outsourcing Solutions

Portfolio en Project Management Office Coordinator (m/v)

Via Secretary Plus Outsourcing Solutions

Nog 7 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is meer dan 20 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing, en opleiding van meertalige assistants. Wij spitsen ons toe exclusief op jouw profiel en luisteren actief naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière. Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving bij onze klanten, en dit zowel voor vaste aanwervingen als voor tijdelijke opdrachten.

Portfolio en Project Management Office Coordinator (m/v)

Functieomschrijving

Voor een gerenommeerde flexibele organisatie in Brussel (vlakbij Zuidstation) zoeken wij een Portfolio & Project Management Office Coördinator. 
In deze rol zoeken we iemand met sterk organisatorische, administratieve en analytische vaardigheden. 

Vanuit je rol van PPMO Coordinator (Portfolio en Project Management Office) zorg je voor de voorbereiding en opvolging van IT-projecten op administratief, planmatig en budgettair vlak.  Je behoudt een duidelijk beeld over het geheel van het project.

Een greep uit jouw takenpakket :
  • Je werkt nauw samen met verschillende departementen en interne collega’s
  • Je zorgt voor de planning van IT-projecten, bewaakt deadlines en deliverables en zorgt voor de nodige reporting.
  • Je analyseert financiële data (aankoop resources, opvolging budgetten)
  • Reporting
  • Opvolging en verbetering van processen gedurende het project
  • Zorgen voor de nodige documentering (uitschrijven van templates …)
  • Je zorgt voor de communicatie in het kader van de projecten.

Profiel

  • Je hebt minimum 2 jaar ervaring.
  • Je bent administratief sterk en hebt oog voor detail.
  • Cijfers schrikken jou niet af.
  • Je hebt sterke mondeling en schriftelijke communicatievaardigheden.
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent zeer sterk in Excel.  Ervaring in Sharepoint is een pluspunt.
  • Je toont interesse in IT.

Aanbod

Als Project Assistant krijg jij:
  • Een vast contract bij een organisatie die door haar professionaliteit stevig in haar schoenen staat.
  • Een gevarieerde functie met projecten in organisaties afgestemd op jouw ambities en interesses. 
  • Een mooi salarispakket aangevuld met maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering en een interessant GSM-abonnement. 
  • De kans om steeds beter te worden via opleiding en coaching.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Project management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.