Terug naar zoekresultaten Vorige

17 van 40

Volgende
Xtra Interim & Select Wommelgem

Poolse Consulent-dossierbeheerder Dienstencheques

Xtra Interim & Select Wommelgem | Antwerpen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 12 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Poolse Consulent-dossierbeheerder Dienstencheques

Functieomschrijving

Voor 1 van de grootste spelers actief in de dienstencheques sector, centraal gelegen in Antwerpen Centrum zoeken we een gemotiveerde en dynamische consulent. Ervaring is een must. Dit hoeft geen ervaring uit de dienstencheque sector te zijn, dit kan ook ervaring zijn van een interimkantoor, HR ervaring, mutualiteit ervaring...

Samen met je 18 collega's sta je in voor de dienstverlening naar 900 huishoudhulpen toe. Een uitdaging die elke dag afwisselend is.

Jouw hoofdtaak zal dossierbeheer zijn:

sociale documenten, contact met verschillende instanties, payroll beheer van de huishoudhulpen....

Naast het dossierbeheer krijg je ook een kleine pool poestdames die onder jouw verantwoordelijkheid vallen.

 

· Je verwerkt dagdagelijkse planningen en contracten van de poetsdames:

 

o Inplannen klanten wanneer oplossing nodig is

 

o Vervangingen regelen

 

o Contracturen opvolgen en addenda opmaken waar nodig

 

o Verlof opvolging klanten en poetsdames

 

· Je volgt dagelijks de ziektes en afwezigheden van de poetsdames op:

 

o Ziekmeldingen doen

 

· Nabellen poetsdames indien prestatiestaten niet tijdig worden bezorgd

 

· Zorgen dat poetsdames tijdig op kantoor komen in geval van achterstallige dienstencheques

 

· Klachtenbehandeling:

 

o Klanten te woord staan en oplossingen bieden

 

o Langetermijn oplossingen voorzien

Profiel

- je kan zelfstandig werken

- je hebt zin voor initiatief

- Je kan vlot communiceren

- je bent stressbestendig

- je bent stipt en nauwkeurig op administratief vlak

- je spreekt vlot NL en Pools

- kennis Sociale wetgeving

- ervaring is een must ( uitzendsector, HR, mutualiteit.. )

Aanbod

- je komt terecht in een dynamisch bedrijf

- je krijgt de mogelijkheid om zelfstandig en ondernemend te functioneren

- er is ruimte voor groei en ontwikkeling

- mooi salarispakket aangevuld met extralegale voordelen

- gratis jaarabonnement De Lijn of betalende vervoersonkosten

- werkuren van maandag tot donderdag : 9u-17.30u en vrijdag van 10u tot 17.30u

Interesse?

Graag ontvang ik uw cv via ischa.sleewaeghen@xtra.works. Uw kandidatuur wordt met de nodige discretie behandeld. Tot snel!
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 48 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Pools

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.