Terug naar zoekresultaten Vorige

21 van 100

Volgende
Securex

Planningscoördinator

Securex | Etterbeek | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 12 dagen op Jobat.be

Securex is meer dan 100 jaar geleden ontstaan en onze kracht schuilt in de verschillende diensten die wij aan onze klanten voorstellen.
Je kunt je ongetwijfeld ontplooien en ontwikkelen binnen een dienst toegespitst op onze klanten (Diensten aan Self-Employed & Individuals, HR Services, Health & Safety, Insurance, HR Consulting, International…) of binnen een van onze Corporate diensten (HR, IT, Sales & Marketing, Legal, Finance, …).
Elke dag boosten meer dan 1.600 medewerkers het succes van Securex. Dag na dag boosten wij hun succes!

Planningscoördinator

Functieomschrijving

Om deze dienstverlening aan onze klanten te garanderen, zal je voor de volgende ondersteuning zorgen:

  • Op een efficiënte manier tot een optimale planning en organisatie van de bedrijfsbezoeken komen voor de regio Wallonië en Brussel en haar periferie.
  • De agenda van de preventieadviseurs beheren door te zorgen voor een logische en coherente planning van de bedrijfsbezoeken in functie van de locatie van de bedrijven, hun activiteitensector en de woonplaats van de preventieadviseur.
  • Telefonisch en/of digitaal contact opnemen met onze klanten om afspraken te plannen in overeenstemming met de beheer akkoorden met de klant en de wetgeving.
  • Het versturen van uitnodigings- en bevestigingsbrieven naar de betrokken bedrijven.
  • De contactpersoon zijn voor de klant in geval van wijzigingen in de planning en het zoeken naar een optimale en klantgerichte oplossing.
  • Het verlenen van de nodige ondersteuning bij de verschillende administratieve taken.

Profiel

  • Je hebt een vergelijkbare werkervaring in een klantgerichte activiteit, ervaring in planning is een pluspunt.
  • Je hebt kennis van of interesse in welzijnswetgeving op de werkplek.
  • Je bent goed georganiseerd, proactief en precies in de uitvoering van jouw werk.
  • Je hebt een goede kennis van Office 365 (Excel, Word en Outlook).
  • Je bent flexibel, een goede communicator en teamspeler.
  • Je werkt zelfstandig en bent stressbestendig.
  • Je hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Frans.
  • Je werkt vanuit onze Securex zetel te Brussel (Etterbeek) en kan je goed uitdrukken in het Nederlands.

Aanbod

Wij zouden je kunnen vertellen dat wij een innoverend en dynamisch bedrijf zijn met een voordelig loonpakket (zoals alle andere bedrijven), maar dit spreekt eigenlijk voor zich. Bij Securex komen werken betekent:
  • Elke dag plezier vinden in je job
  • Een VIP-ontbijt nuttigen met onze CEO in de weken die op je indiensttreding volgen
  • Een onboarding programma van A tot Z volgen om een optimale integratie te waarborgen en maximaal informatie te verzamelen over je nieuwe werkgever
  • Je competentiedomeinen verruimen en je op je eigen ritme ontplooien, afgestemd op je eigen carrièreambities
  • De lead nemen om deel te nemen aan diverse projecten die echt impact hebben.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Etterbeek (standplaats)
  • Alle vacatures bij Securex

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Laptop
  • Individuele hospitalisatieverzekering
  • Hospitalisatieverzekering voor familie
  • Cultuur- en sportcheque
  • Opleiding
  • Check up

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.