Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 7

Volgende
Securex

Planningscoördinator Contract Bepaalde Duur - Antwerpen

Bij Securex

Staat 7 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

Dit maken we waar bij het aanbieden van onze grote expertise in innovatieve en duurzame HR-oplossingen. Zelfstandigen, ondernemers, KMO's of multinationals, Securex biedt elke klant de beste oplossing op maat aan zodat deze zich zorgeloos kan focussen op de verdere uitbouw van zijn eigen activiteiten.

Om onze klanten succesvol te maken

Biedt Health & Safety ondersteuning om een werkomgeving te creëren waar het gezond, veilig en aangenaam werken is. De collega's geven advies aan klanten over diverse aspecten van het welzijn en de veiligheid van de medewerkers, zoals medisch en technisch toezicht, absenteïsme en psychosociaal welzijn.

Planningscoördinator Contract Bepaalde Duur - Antwerpen

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!
  • Je wordt ingeschakeld in ons team " Centrale Planning " voor alles wat de organisatie van de medische onderzoeken bij de klant betreft.
  • Je neemt telefonisch contact voor het maken van concrete afspraken en je zoekt steeds de best mogelijke oplossing voor de klant.
  • Je maakt correcte planningen op, waarbij je vlot gebruikt maakt van de courante software pakketten
  • Je geeft ondersteuning bij administratieve taken.
  • Je bent beschikbaar tot eind 2018

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je analyseert en volgt de noden van jouw klanten met de grootste aandacht op en onderhoudt een duurzame relatie met hen. Je geeft hen advies, anticipeert op hun noden en stelt hen oplossingen of andere passende diensten voor.
  • Je hebt sterke administratieve vaardigheden
  • Je bent nauwkeurig, goed georganiseerd en proactief.
  • Je bent flexibel, communiceert vlot en geeft blijk van teamspirit.
  • Je hebt een gezonde ambitie en bent stressbestendig.
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je bent vlot tweetalig
  • Je hebt een goede kennis van Office

Aanbod

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je analyseert en volgt de noden van jouw klanten met de grootste aandacht op en onderhoudt een duurzame relatie met hen. Je geeft hen advies, anticipeert op hun noden en stelt hen oplossingen of andere passende diensten voor.
  • Je hebt sterke administratieve vaardigheden
  • Je bent nauwkeurig, goed georganiseerd en proactief.
  • Je bent flexibel, communiceert vlot en geeft blijk van teamspirit.
  • Je hebt een gezonde ambitie en bent stressbestendig.
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je bent vlot tweetalig
  • Je hebt een goede kennis van Office
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 32 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratie & ondersteunende diensten
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie & ondersteunende diensten' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.