Terug naar zoekresultaten Vorige

21 van 24

Volgende
ASAP Hasselt Office

Planner te Houthalen

ASAP Hasselt Office | Houthalen-Helchteren | Interim optie vast, Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 4 dagen om te solliciteren

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Planner te Houthalen

Functieomschrijving

Voor onze klant te Houthalen zoeken wij een planner voor de dienst operations.
Als Planner ben je werkzaam op de dienst Operations. Deze dienst is verantwoordelijk voor de plaatsing van onze nieuwe producten en dit van bestelling tot facturatie. Als planner binnen deze afdeling sta je in voor de dagelijkse planning van onze monteurs en onderaannemers. Je controleert of de producten correct op de werf zijn geleverd, schakelt zonodig de werkvoorbereiders in en zorgt voor een vlekkeloze communicatie tussen zowel klant als monteur/onderaannemer. Je informeert hierbij de klant over de juiste montagedatum, plant de monteur/onderaannemer correct in en zorgt tijdens
de montage voor een correcte opvolging. In deze rol heb je dus een coördinerende sleutelfunctie tussen klant, monteur/onderaannemer en werkvoorbereider. Je bouwt dan ook goede contacten op met deze betrokken partijen, bent in staat om opbouwende discussies te voeren m.b.t. levertijden, montageproblemen, veiligheidsvoorschriften,...
Dit alles zonder de installatiekost uit het oog te verliezen. Je kan hiervoor rekenen op je creativiteit en
assertiviteit. Kortom, jij denkt mee mij met alle partijen, stelt oplossingen voor en tracht het volledige proces zo goed
mogelijk onder controle te houden.

Profiel

Bachelor werk- en denkniveau; 
Ervaring in een soortgelijke functie of als bv. logistiek planner is een plus maar geen must; 
Je bent sterk in organiseren en plannen; 
Sterk in communicatie want je staat dagelijks veelvuldig in contact met klanten en techniekers; 
Je bent administratief sterk en nauwkeurig; 
Klantvriendelijk en collegiaal, maar wel met de nodige assertiviteit; 
Goede kennis Nederlands en Frans vereist.

Aanbod

Uitdagende rol binnen een internationale en sterk groeiende groep. De mogelijkheid om met een topproduct te werken in een markt met veel potentieel. Uitgesproken steun vanuit een leidende internationale groep. Een volwaardig en competitief salarispakket, inclusief maaltijdchêques, groeps- en hospitalisatieverzekering en glijdende werkuren.
 
Lommel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Planning, stock & inventory' jobs in Lommel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.