Terug naar zoekresultaten
Unique Office

Personal Assistant (m/v)

Via Unique Office

Nog 4 dagen om te solliciteren

Unique is een stabiel en gezond bedrijf. We doen het goed. Maar we rusten niet op onze lauweren. Integendeel: passie, gedrevenheid en oog voor kwaliteit zijn cruciale eigenschappen om goed te blijven scoren. Je zal die eigenschappen dus zeker terugvinden bij je collega’s en je manager. Eigenlijk werkt iedereen hier met veel energie en ambitie.



 


Personal Assistant (m/v)

Functieomschrijving

Als meertalig Project Consultant regio Mechelen combineer je de voordelen van afwisseling en tijdelijke projecten met de zekerheid van een vast contract. Een ideale job voor alle bachelor's of masters die een eerste werkervaring willen opdoen.

Je voornaamste taken en verantwoordelijkheden:

  • ull; Je ondersteunt klanten in hun tijdelijke en soms dringende personeelsnoden.
  • ull; Je ondersteunt daarbij het management met verschillende office taken in de volgende departementen: inside sales, customer service, administratie, human resources, logistiek bediende, supply chain, aankoop, receptie, management assistant, marketing, communicatie...
  • ull; De duurtijd van een project varieert meestal tussen 3 en 9 maanden, zo bouw je een indrukwekkend cv uit met interessante bedrijven en ervaringen.

Profiel

Als collega Project Consultant te Mechelen is flexibiliteit je tweede natuur. Alles wat nieuw is trekt je aandacht en je interesse is oneindig. Je bent multi-inzetbaar en beschikt over de juiste energie om elk project succesvol af te ronden.



Je scoort hoog op volgende eigenschappen:

  • ull; Je beschikt over een Bachelor of Master diploma (economie, talen, communicatie, sociaal werk, leerkracht,...).
  • ull; Je hebt een zeer goede tot uitstekende talenkennis Nederlands, Frans en Engels, zowel gesproken als geschreven. Een bijkomende taal is een plus.
  • ull; Je bent flexibel wat je taken betreft en inzetbaar bij bedrijven. • Je bent een doorzetter en je buigt moeilijke situaties om naar boeiende uitdagingen.
  • ull; Je bent in bezit van een rijbewijs B.


Aanbod

Om jouw individuele ontwikkeling te garanderen bieden we je een persoonlijk opleidingstraject aan opgevolgd door onze HR Business Partners. Je krijgt een voltijdse, uitdagende functie in een 38 of 40 uren week en een contract van onbepaalde duur. Verder bieden wij jou een marktconform salaris, aangevuld met een ruim pakket aan extralegale voordelen zoals:

  • ull; Maaltijdcheques
  • ull; Forfaitaire onkostenvergoeding
  • ull; Gsm-abonnement
  • ull; Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • ull; Bedrijfswagen en onbeperkte tankkaart.



Daarnaast maak je ook deel uit van een inspirerend team. Onder collega’s organiseren we dan ook geregeld leuke evenementen.


Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.