Terug naar zoekresultaten

Personal Assistant Care Talents

Via House Of Talents

Staat 14 dagen op Jobat.be

House of Talents groepeert 11 bedrijven : Sales Talents, Care Talents, Financial Talents, HR Talents, Executive Talents, BTS, Next-ICT,  Arcq, Chaintec, Engipro en Digitalents. 
Onze gemeenschappelijke noemer is specialisatie, expertise, innovatie en klantgerichtheid.
We bieden HR diensten aan zoals: rekrutering & selectie, projectsourcing, interim management, assessment en training. We hebben 120 interne medewerkers en stellen samen 900 mensen tewerk. 

Heb je zin om in een uitdagende job te starten bij een jonge en ambitieuze kmo die bekroond werd met de Great Place to Work Award? Bij House of Talents, kom je terecht in een no-nonsense omgeving waar teamspirit centraal staat. Ook mooi meegenomen: een gezonde dosis Fun at Work!

Ter ondersteuning van de General Manager van Care Talents, zijn we op zoek naar een Management Assistant.

Personal Assistant Care Talents

Functieomschrijving

Als Personal Management Assistant speel jij een cruciale rol in de ondersteuning van de General Manager van Care Talents. Je bent haar rechterhand, haar vertrouwenspersoon, haar timekeeper. 

Je staat de General Manager bij in management en externe meetings (opmaken presentaties, notulering, opvolgen actieplannen,...). Je ondersteunt haar bij de coördinatie van projecten en bij de communicatie van interne en externe informatie.

Daarnaast ben je ook (mede-)verantwoordelijk voor:
- het opmaken van attractieve powerpoints 
- het vlekkeloos voorbereiden van aanbestedingen
- voorbereiden van beurzen en activiteiten in overleg met Marketing
- je beheert de inbox
- ...

Tot slot neem je ook het luik "personal" ter harte en ben jij dé persoon die ervoor zorgt dat alles op wieltjes loopt voor de General Manager en haar gehele organisatie. 

Profiel

  • Je behaalde minstens een Bachelordiploma Office Management (Management Assistant, Medical Office Management,...) en kan terugblikken op relevante professionele ervaring als management assistant.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels. Dit zowel geschreven als gesproken.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de courante IT-toepassingen en presentation software. 
  • Je bent mee met de social media (Facebook, Instagram, Snapchat,...).
  • Je bent loyaal, discreet en zeer nauwkeurig op vlak van administratie. 
  • Je pakt de zaken graag op een autonome manier aan, je bent onzichtbaar heel zichtbaar.
  • Je uitvalsbasis is Kortrijk maar je bent flexibel om ook af en toe in Jette of Antwerpen te werken (mits flexwerk).
  • Tot slot is een link of affiniteit met de zorg uiteraard mooi meegenomen!

Aanbod

Ben je op zoek naar een dynamische werkgever met super collega's en fun @ work?
Wij zitten op kruissnelheid en halen jou graag aan boord!

Kortrijk

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 14 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / Secretariaat
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Kortrijk (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / Secretariaat' jobs in Kortrijk meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.