Terug naar zoekresultaten Vorige

9 van 29

Volgende
Securex

Payroll Support Sociaal Secretariaat - Drongen

Bij Securex

Staat 20 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

In al onze activiteiten staat de klant centraal, en dit in elke fase van zijn onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinational. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, Hr Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden. Dankzij deze activiteiten kunnen onze klanten zich zonder zorgen verder ontwikkelen.

Om onze klanten succesvol te maken

Krijgen zij bij ons sociaal secretariaat veel advies en handige middelen om hun eigen taken te vereenvoudigen. Securex is immers méér dan een sociaal secretariaat. Voor onze klanten zijn we een one-stop-shop voor alles wat met loon- en personeelsbeheer te maken heeft. Ook ver buiten de wettelijke minimumverplichtingen. Zo brengen we hun HR-beleid samen naar een hoger niveau.

Payroll Support Sociaal Secretariaat - Drongen

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Je werkt binnen het departement "Service Operations" van het sociaal secretariaat en beheert er de administratieve verwerking en opvolging van elke werkgever (kmo's en grote bedrijven) die zich bij onze payrolldiensten aansluit.

  • Je werkt samen met je collega's van het Sociaal Secretariaat om volledige en correcte gegevens te verzamelen. Daarnaast werk je ook samen met de externe instanties, bijvoorbeeld: contacten met de RSZ voor de inschrijving of schrapping van bedrijven, de FOD voor de opvolging van het educatief verlof, de RVA in het kader van de economische werkloosheid, ? .
  • De interne en externe klanten doen een beroep op je expertise voor al hun specifieke vragen in verband met je specialisatiedomeinen, bijvoorbeeld: nieuwe aansluitingen en schrappingen, verwerking warrants, diverse premies? . Om jouw klanten te adviseren, analyseer je alle types van informatie die verband houden met de sociale wetgeving en zorgt ervoor dat je op de hoogte blijft van de laatste aanpassingen. Je houdt eveneens je kennis op peil over de diverse tools die nodig zijn voor een optimale uitoefening van je functie.
  • Je analyseert de loonberekeningen om diverse belangrijke documenten correct te kunnen invullen, bijvoorbeeld: attest voor kinderopvang, attest hypothecaire lening,? .
  • Je leeft de deadlines na die intern (SLA) en door de wetgeving opgelegd worden.
  • Je werkt mee aan de opmaak van de werkprocedures om een uniforme werkmethode binnen het team te waarborgen.
  • Dit informatiebeheer vergt een goede kennis van de diverse processen binnen het sociaal secretariaat.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je combineert enige fascinatie voor de wereld van de human resources (meer bepaald voor payroll) met een klantgerichte houding. Als starter kom je ook in aanmerking.
  • Je bezit sterke administratieve vaardigheden, werkt heel nauwkeurig en bent stressbestendig.
  • Samenwerken met je collega's om zo tot het beste resultaat voor de klant te komen is voor jou vanzelfsprekend, alsook het vlot plannen en organiseren van al je activiteiten.
  • Je analyseert en verwerkt de behoeften van je klanten met de grootst mogelijke aandacht en bouwt een duurzame relatie met hen op. Je geeft hen je adviezen mee, anticipeert hun behoeften en reikt hen oplossingen of andere aangepaste diensten aan.
  • Je gaat actief op zoek naar hun feedback over de aangereikte oplossing of advies. Op basis daarvan onderneem je acties om de dienstverlening nog te verbeteren.
  • Je kunt jezelf vlot uitdrukken in het Frans, en dit zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je werkt vanuit het Securex-kantoor te Drongen.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan jouw duurzame inzetbaarheid
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 40 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Drongen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.