Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 7

Volgende
Oh! Green

Payroll Officer

Oh! Green | Lummen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 31 dagen op Jobat.be

Oh’Green is een nieuwe, ambitieuze groep die ontstond uit een fusie van tuincentra en is in volle expansie.

De missie van Oh’Green is om klanten te inspireren en oplossingen te bieden om van ieder huis een thuis te maken, zowel binnen als buiten en dit in elk seizoen.

We willen hen een aangename en gemakkelijke koopervaring bezorgen door hen een duidelijk concept, een breed assortiment en professioneel advies aan te bieden. In onze filialen kan je volgende thema’s ontdekken: bloemen, planten, decoratie, dierenvoeding- en benodigdheden, kookatelier, tuinmeubelen, BBQ, tuiverzorging en kerstartikelen. Eind maart 2018 openden we met succes ons eerste Oh’Green filiaal te Aarschot en begin 2019 zullen al onze winkels het nieuwe Oh’Green logo dragen.

Naast onze kwaliteitsproducten, maken onze medewerkers het verschil: zij onderscheiden zich door hun passie voor het vak, hun professionalisme en hun engagement om de klant steeds weer tevreden te stellen.

Momenteel hebben wij 12 winkels, elk met hun eigen juridische entiteit, verspreid over Vlaanderen en Wallonië en zijn wij met ongeveer 300 medewerkers, waarvan een 40-tal in ons hoofdkantoor in Lummen.

Voor de uitbreiding van ons HR team, gebaseerd in Lummen, zijn wij momenteel op zoek naar een tweetalige Payroll Officer, met een passie voor administratief ondersteunende taken.

Payroll Officer

Functieomschrijving

Als Payroll Officer word je betrokken in een ruim kader van HR gerelateerde taken en bied je administratieve ondersteuning aan je HR collega’s:

  • Je verzorgt samen met je collega Payroll Officer de personeelsadministratie van onze winkels, waarbij je instaat voor:
    • Het beheer van de personeelsdossiers en de personeelsadministratie
    • De verwerking van de lonen in het payroll programma (PreSta Group S)
    • Het aanvullen van officiële HR documenten
    • Alle administratie bij in & outs
    • Opvolging van de prestaties van de medewerkers
    • Controle van de facturatie van de interimkantoren
  • Je verzekert de opvolging van het tijdsregistratiesysteem van onze winkels (Protime) en ondersteunt de store managers bij het gebruik er van.
  • Je bent mee het aanspreekpunt voor onze store managers en medewerkers bij vragen over personeelsadministratie, lonen, basisinformatie sociale wetgeving, etc.

Profiel

  • Je hebt de ervaring en vooral de motivatie om een administratief ondersteunende functie te bekleden.
  • Je hebt een vlotte kennis – zowel geschreven als gesproken – van het Nederlands en Frans.
  • Je hebt ervaring met payroll programma’s, bij voorkeur met PreSta van Group S.
  • Je bent vertrouwd met tijdsregistratieprogramma’s, bij voorkeur Protime.
  • Je beschikt over een goede basiskennis van de sociale wetgeving en hebt interesse om deze verder te ontwikkelen.
  • Een inzicht in loonberekening is noodzakelijk, je hebt kennis van alle looncomponenten en kan deze toelichten aan medewerkers.
  • Je bent stressbestendig en slaagt erin om onder tijdsdruk uiterst nauwkeurig en punctueel kwaliteitswerk af te leveren.
  • Je slaagt erin je eigen werk te plannen en zelfstandig taken af te werken, rekening houdend met deadlines.
  • Je werkt graag met en voor mensen, je bent service gericht en een vlotte communicator.
  • Je gaat zeer discreet om met persoonlijke vragen en gegevens van medewerkers.

Aanbod

  • Centrale functie binnen HR, waarbij je daadwerkelijk ondersteuning kan bieden aan je interne klanten, zijnde de winkels, en zal uitgroeien tot hun gewaardeerd gesprekspartner.
  • Een administratieve job met veel variatie en met ruimte voor persoonlijke groei, in een onderneming in volle ontwikkeling waar teamgevoel en samenwerking zeer belangrijk zijn.
  • Een aangename, open werkomgeving en vlot bereikbaar.
  • Een aantrekkelijk loonpakket.
Hasselt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 8 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Hasselt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.