Terug naar zoekresultaten

1 van 14

Volgende
SIAMU - DBDMH

Payroll Officer

SIAMU - DBDMH | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 14 dagen op Jobat.be

De Brusselse Hoofdstedelijke Dienst voor Brandweer en Dringende Medische Hulp (DBDMH) is een parastatale instelling van het type A onder de bevoegdheid van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering.
Hij is belast met brandbestrijding, eerste hulp aan zieken of gewonden en hun vervoer naar ziekenhuizen.
De DBDMH is tevens belast met de opdrachten die vervat zijn in het koninklijk besluit van 7 april 2003 tot verdeling van de opdrachten inzake civiele bescherming (opsporing en bevrijding van personen en dieren; ontruiming van de openbare weg na een ongeval of storm; hulp en bijstand bij watersnood; de strijd tegen chemische, nucleaire, biologische en koolwaterstofvervuiling; neutralisatie of verdelging van insectennesten of zwermen; preventieve opdrachten tijdens grote bijeenkomsten van personen; internationale opdrachten van civiele bescherming; enz.).
Tot slot beheert de DBDMH gezamelijk het hulpcentrum 112, de strategische kern die alle noodoproepen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en van enkele omliggende gemeenten ontvangt om deze vervolgens door te sturen naar de brandweerploegen.

Payroll Officer

Functieomschrijving

Je bent in ons bedrijf verantwoordelijk voor de loon- en RSZ-administratie en de administratie van aanwervingen en ontslagen. Je houdt je kennis van de sociale wetgeving en relevante cao's up to date en past ze toe.

Algemene activiteiten
  • Berekening van de lonen mits naleving van de statuten ION en het operationeel statuut.
  • Controle van de bedragen inzake de inhouding van de bedrijfsvoorheffing.
  • Controle van de bedragen van de statutaire en contractuele sociale bijdragen, persoonlijke bijdragen en werkgeversbijdragen. 
  • Controle van de andere sociale bijdragen (pensioenen / verloven voorafgaand aan het pensioen / bijzondere bijdragen).
  • Uitwerken van de kwartaalaangiften bestemd voor de RSZ-PPO.
  • Opvolgen en aanpassen van de verschillende wijzigingen inzake wettelijke bepalingen omtrent het beheer van de bezoldigingen van het personeel.

Profiel

  • Je behaalde minstens een Bachelor diploma.
  • Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving, loonberekening en personeelsadministratie.
  • Je voert vlot allerlei administratieve taken uit.
  • Je bent hulpvaardig en klantvriendelijk en houdt ervan om in teamverband te werken.
  • MS Word, Excel en PowerPoint hebben geen geheimen voor jou. 
  • Je bent discreet en diplomatisch.
  • Je bent ordelijk en nauwkeurig en werkt binnen de opgelegde deadlines, en je opdrachten zelf plannen is geen probleem.
  • Je werkt resultaatgericht en gaat je verantwoordelijkheden niet uit de weg.

Aanbod

We bieden een contract van onbepaalde duur aan met een salaris dat overeenstemt met barema B1 van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Dit bedraagt € 28.105 bruto voor een persoon zonder ervaring.
U krijgt van de DBDMH een abonnement van de MIVB en een abonnement van de NMBS. We bieden u eveneens een hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques met een waarde van 8 euro aan.
U beschikt, naast de vertrouwde feestdagen, jaarlijks eveneens over 35 verlofdagen.
Ten slotte bieden we u flexibele werkuren aan zodat u gemakkelijk uw privéleven met uw werk kan combineren. Telewerk is mogelijk. 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 25 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Maaltijdcheques
  • Laptop
  • Individuele hospitalisatieverzekering
  • Parking
  • Thuiswerk

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.