Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 33

Volgende
Partena

Payroll Consultant Support (Ledeberg)

Bij Partena

Nog 6 dagen om te solliciteren

Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies, onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

Payroll Consultant Support (Ledeberg)

Functieomschrijving


Wat is de uitdaging ?

Heb je zin om mee aan de wieg te staan van het “support center”? En heb jij zin om de dynamiek te ontdekken van het beheer van bedrijfsleiders?
Antwoord je tweemaal ja? Dan kan dit wel jouw nieuwe top-job zijn!


Als Payroll Consultant Support zal je:


• Advies verlenen aan onze klanten en hun boekhouders;
• De dienstverlening stapsgewijs verder verbeteren door een geïntegreerde aanpak te hanteren;
• Zorgen voor de correcte uitvoering van het loonberekeningsproces zodat de klant zich kan toeleggen op zijn core business;
• Onze diensten op het gebied van fiscaliteit toepassen;
• Samen met de klant op zoek gaan naar optimalisaties;
 • Bijkomende taken uitvoeren, buiten het eigen expertise domein, die toevertrouwd worden aan het Payroll Service Support Center.

Het werk zal georganiseerd worden vanuit verschillende werklocaties. Specifiek geeft dat de mogelijkheid om vanuit verschillende agentschappen (Ledeberg, Brussel of Namen) te werken in combinatie met home-work. Een dag per week word je verwacht in Brussel

Jouw profiel ?

• Je hebt een bachelor diploma en je beschikt over een eerste ervaring op het vlak van payroll en loontools (sociaal secretariaat, personeelsafdeling, uitzendkantoor,..)
• Je bent Nederlands- of Franstalig en je hebt een goede kennis van de andere taal.
• Je bent oplossingsgericht en gaat op zoek, samen met de boekhouder, naar optimalisaties
• Je bent leergierig ingesteld en leert graag iets bij over fiscaliteit
• Je beschikt over goede communicatie skills en relationele vaardigheden die je toelaten om kwalitatieve contacten te hebben maar ook om info-sessies te geven.

Wat bieden wij aan?

•    TEAMWORK: in je team zijn fun en kennisdeling prioriteiten
•    KENNIS: Partena heeft heel wat experten in huis die je ondersteunen
•    OPEN COMMUNICATIE: je management heeft een luisterend oor en staat open voor jouw feedback
•    FLEXIBILITEIT: Partena past flexibele werkuren toe en geeft de kans om één dag per week vanuit thuis te werken (home-work);
•    GROEIMOGELIJKHEDEN: naast opportuniteiten in jouw team kan je ook intern doorgroeien binnen de groep ;
•    SALARIS: we bieden een aantrekkelijke marktconform salaris aan met daarboven extralegale voordelen.

Zin om de uitdaging aan te gaan ?

Vul je profiel dan aan via de link en vertel ons wat je motiveert. Wacht niet om te reageren op deze toffe afwisselende job!


Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Gent (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.