Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 19

Volgende
Partena

Payroll Consultant - Sint-Niklaas

Bij Partena | Sint-Niklaas | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 2 dagen om te solliciteren

Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies, onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

Payroll Consultant - Sint-Niklaas

Functieomschrijving

De Pay'N People Services van Partena verzekeren, doorlopend en ongeacht de complexiteit, het beheer van de lonen, hun administratieve opvolging en de sociale wetgeving die ermee verband houdt.



Jouw uitdaging?




Als Payroll Consultant ben je de bevoorrechte gesprekspartner van onze klanten. Je bent belast met het volledige loonproces en de personeelsadministratie van de klanten. Je werkt vanuit Sint-Niklaas




Als Payroll Consulant:


• Zorg je voor het goede verloop van het berekeningsproces van de lonenop basis van de informatie die door de werkgever wordt verstrekt.
• Adviseer je de klant inzake Belgische arbeidsrecht en sociale wetgeving.
• Vezorg je de administratieve opvolging van de aanvragen van de klanten en de officiële instanties.
• Bouw je een vertrouwensrelatie met de klant en met onze partner ADP op en onderhoud je die.
• U identificeert de behoeften van klanten om hen het beste te ontmoeten en u stelt een vertrouwensrelatie tussen u en onze klanten.
Om deze vertrouwensrelatie tussen u en onze klanten te versterken, voert u loyaliteitsacties uit.
• U houdt uw kennis van de sociale wetgeving up-to-date om de beste service aan onze klanten te bieden
• Dankzij uw kennis van de producten en diensten van Partena, stelt u passende oplossingen aan uw klanten voor.





Wie ben je ?



• Je hebt een bachelordiploma in Human Resources, Rechten of Boekhouding en je beschikt, bij voorkeur, over minstens een eerste ervaring op het vlak van payroll en loontools in een sociaal secretariaat.
• Je hebt professionele ervaring als Payroll Consultant, Payroll Officer, HR Officer in een personeelsafdeling of een sociaal secretariaat.
• Je kennis van een loonmotor tool is een groot pluspunt.
• U organiseert efficiënt uw tijd en past uw prioriteiten aan om uw klantenportfolio beter te beheren
• Je beschikt over een goed ontwikkelde zin voor analyse.
• Je werkt stressbestendig en proactief. Je organiseert je tijd op een efficiënte wijze en je past je prioriteiten aan om je klantenportefeuille optimaal te beheren.
• Je bent nauwkeurig en resultaatgericht, zo kan je een kwalitatieve dienstverlening garanderen.
• Je communiceert op een assertieve en overtuigende manier. Je overtuigt je gesprekpartners met concrete argumenten.
•Je bent open-minded en je hebt sterke relationele competenties die je toelaten de noden van je klanten te begrijpen en vertrouwensrelaties op te bouwen.




Zin om de challenge aan te gaan?

Geef dan je gegevens in via de volgende link en laat ons weten wat je motiveert.

Indien je vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren.

Sint-Niklaas

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Sint-Niklaas (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Sint-Niklaas meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.