Terug naar zoekresultaten

Payroll Consultant met ervaring in de interimsector

Via HR Talents

Mijn klant is een mooie speler op het vlak van HR Dienstverlening.

Payroll Consultant met ervaring in de interimsector

Mijn klant is een mooie speler op het vlak van HR Dienstverlening.

Doe je een administratieve/payroll functie binnen de uitzendsector en wil je je begeven naar een sociaal secretariaat? Dan heb je nu eindelijk de kans!

Als payroll consultant krijg je volgende taken:

- De eindafwerking en de controle van de loonberekeningen van een toegewezen klantenportefeuille uit de sector interim en/of overheid.

- Het uitvoeren en de controle van de aangiftes bedrijfsvoorheffing, DMFA-aangiftes en regularisaties RSZ, Sociaal Fonds,...

- Het uitvoeren van de eindejaarswerken via Belcotax, de opmaak fiscale fiches en de controle hierop.

- Het opmaken, de controle en de verzending, van diverse rapporteringen en outputdocumenten ivm loonadministratie en aangiftes.

- Het geven van administratieve ondersteuning en algemene juridische support bij de verwerking en de opvolging van de berekeningen en aangiftes, rekening houdende met de steeds wijzigende wetgeving.

- Het beantwoorden en opvolgen van klantenvragen, zowel telefonisch als schriftelijk (NL/FR).

- Het pro-actief en klantgericht onderhouden van de klantenrelaties.

- Het meehelpen-denken aan optimalisatie van processen.


- Je beschikt over een Bachelor-diploma en je kan een eerste werkervaring op een personeelsdienst, in een interimkantoor en/of een sociaal secretariaat voorleggen.

- Je beschikt over een basiskennis in de sociale wetgeving, ervaring met RSZ-aangiftes is zeker een pluspunt.

- Je bent technisch en administratief onderlegd en bent vertrouwd met informatica-toepassingen zoals excel,...

- Je bent een teamplayer en praktijkgericht ingesteld.

- Je hebt zin voor initiatief en bent stressbestendig.

- Je bent bereid om gemiddeld 1 à 2 keer per maand avondwerk te verrichten tot +/- 20u..

- Je beschikt over een vlotte communicatiestijl en beheerst de Franse taal.


Je krijgt een contract van onbepaalde duur in een groeiend bedrijf, een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen, een gerichte opleiding met kansen om je professionele vaardigheden op te bouwen en uit te breiden. 


Deze job wordt niet langer aangeboden.
Roeselare - Tielt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Meulebeke (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Roeselare - Tielt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.