Terug naar zoekresultaten

1 van 8

Volgende
Partena

Payroll Consultant International - Hasselt

Partena | Hasselt | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 5 dagen om te solliciteren

Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies, onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

Payroll Consultant International - Hasselt

Functieomschrijving



Jouw uitdaging?


Als Payroll Consultant International ben je verantwoordelijk voor het volledige loonproces en de personeelsadministratie van de klanten van ADP Streamline.

ADP Streamline is een internationale Payroll Services Provider en zijn klanten zijn voornamelijk grote multinationals. Zij besteden de dossiers van klanten, waarvan de bedienden onderworpen zijn aan de Belgische RSZ, onafhankelijk van hun tewerkstellingsplaats, uit aan de internationale cel van Partena. Je zal werken in ons kantoor te Hasselt.

Als Payroll Consultant International:

  • Zorg je voor het goede verloop van het berekeningsproces van de lonen van internationale klanten die onderworpen zijn aan de Belgische sociale reglementeringen. 
  • Adviseer je de klant inzake Belgische arbeidsrecht en sociale wetgeving.
  • Vezorg je de administratieve opvolging van de aanvragen van de klanten en de officiële instanties. 
  • Bouw je een vertrouwensrelatie met de klant en met onze partner ADP op en onderhoud je die.
  • Beantwoord je aan de behoeften van de klant en begeleid je hem, rekening houdend met de Service Level Agreements en Key Performance Indicators van ADP. 
  • Neem je deel aan Conference Calls met jouw klanten gelegen in het buitenland. 
  • Bezorg je reportings aan onze partner ADP.


Wie ben je?

•  Je hebt een bachelor diploma en je beschikt over een eerste ervaring op het vlak van payroll en loontools (sociaal secretariaat, personeelsafdeling, uitzendkantoor,..)
•  Je houdt ervan met cijfers te werken en je houdt van administratief werk.
•  Je organiseert je tijd op een efficiënte wijze en je past je prioriteiten aan om je klantenportefeuille optimaal te beheren.
•  Je bent nauwkeurig en resultaatgericht, zo kan je een kwalitatieve dienstverlening garanderen.
•  Je bent open-minded en je hebt goede relationele competenties die je toelaten de noden van je klanten te begrijpen

•  Je bent Nederlandstalig en je hebt een uitstekende kennis van het Engels.


Wat bieden we je aan:


• TEAMWORK: collegialiteit en kennisdeling zijn belangrijke waarden in je team
• KENNIS: je bedrijf heeft heel wat experten in huis die je ondersteunen
• OPEN COMMUNICATIE: je management heeft een luisterend oor en staat open voor jouw feedback
• Reële GROEIMOGELIJKHEDEN: naast opportuniteiten in jouw team kan je ook intern doorgroeien, want je maakt deel uit van een groep met ongeveer 1800 medewerkers


Zin om de challenge aan te gaan?

Geef dan je gegevens in via de volgende link en laat ons weten wat je motiveert. 

Indien je vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren.



Hasselt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Hasselt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.