Terug naar zoekresultaten Vorige

15 van 16

Volgende
USG Professionals HR

Payroll & compensation officer

USG Professionals HR | Sint-Gillis | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 13 dagen op Jobat.be

USG HR vormt de brug tussen jou en het bedrijf dat je nodig heeft. Wij nemen graag onze tijd om je te leren kennen en gaan op zoek naar je interesses. Zo vinden we steeds de juiste opportuniteit voor je. Ook bij je toekomstige werkgever gaan we na of er voldoende raakvlakken zijn tussen jouw profiel en de aangeboden functie. We behartigen jouw belangen. USG HR gaat voor de juiste match, waarbij mensen altijd centraal staan. Dankzij dit credo bedienen we ondertussen een mooie klantenportfolio. Ben jij de expert die we zoeken voor deze klant? Stuur ons meteen je cv en we contacteren je voor een gesprek. We helpen je immers graag verder met je carrière

Payroll & compensation officer

Functieomschrijving

Binnen de directie HR en Facilities is de afdeling HR Operations verantwoordelijk voor het goede beheer van het HR-beleid binnen het bedrijf. Binnen HR Operations is de Payroll & Compensation Specialist de eindverantwoordelijke voor de correcte en stipte administratie van de loonadministratie.

Taken:

Het beheer en de correcte en stipte uitvoering van de loonadministratie

Verzamelen, analyseren, verwerken en doorgeven van informatie en variabele elementen van de bezoldiging van het personeel

Verzamelen, coderen en verwerken van de elementen die nodig zijn voor de loonberekening (afwezigheden, ploegendiensten, overuren, wachtdiensten, enz.)

Berekenen van de specifieke compensatie-elementen met betrekking tot de uitvoering

De SPOC zijn voor vragen van personeel in verband met hun bezoldiging.

Een samenwerking op lange termijn tot stand brengen met de payroll-diensten om te zorgen voor een optimale uitwisseling van de informatie die nodig is voor de verwerking van de loongegevens.
Eventuele storingen in de payrolltool/calculatiefouten melden aan de projectpartners en intensief samenwerken met de ontwikkelaars van de tool.
Regelmatig de processen controleren om de procedures en werkmethoden te optimaliseren.

Monitoring van de HR-rapportering van het gedetacheerd personeel

Opstellen van effectieve en FTE maandelijkse rapportages volgens gedefinieerde behoeften.

Maandelijks controleren van de uitgaven en, indien nodig, uitgaven ontvangen in het boekhoudsysteem.
Facturen valideren in afwachting van betaling in het boekhoudsysteem.
Vragen van leveranciers over de betaling van hun facturen beantwoorden in samenwerking met de boekhoudafdeling.
De boekhouding verstrekken met de details per kostenplaats van alle facturen met betrekking tot de loonsom en andere HR-kosten.
 
 
 

 

Profiel

  • Je hebt een bachelorsdiploma en minstens 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt een perfecte beheersing van het Frans en een zeer goede kennis van het Nederlands.
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office en bent vertrouwd met het leren van nieuwe IT-tools.
  • Je hebt een analytische geest en een vermogen om met cijfers te werken.
  • Je bent georganiseerd, methodisch, stipt en nauwkeurig.
  • Je bent autonoom maar werkt ook graag in team.
  • Je bent communicatief.
  • Je bent klantgericht en heeft een sterk gevoel van vertrouwelijkheid.
  • Je bent proactief en oplossingsgericht.

Aanbod

Een mooi salarispakket met extralegale voordelen
Vlotte bereikbaarheid met openbaar vervoer - vlak aan Station Brussel Zuid!
Glijdende uren en 1 dag homeoffice per week.

 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.