Terug naar zoekresultaten
Verzekeringsonderneming

Payroll assistent

Een polyvalente medewerker die de personeelsdienst ondersteunt in HR, payroll en rekrutering.

Opleidingen worden gegeven van A tot Z.

Via Verzekeringsonderneming

Verzekeringsonderneming verspreid over heel België en gevestigd in het centrum van Brussel.

Heel gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

Payroll assistent

Functieomschrijving

  • HR ondersteunen in hun dagelijkse taken (Payroll, rekrutering, HR).
  • U controleert de documenten die bij het sociaal secretariaat aankomen.

  • U zorgt voor de behandeling en opmaak van de contracten van de nieuwe leden van het personeel en voert de dimona aangiften in.

  • U zorgt voor het beheer van de personeelsdossiers en de duurzaamheid en permanentie van de HR.

  • U zorgt voor het administratief beheer en de rapportering.

Profiel

Nederlandstalig met een heel goed niveau van frans of Franstalig met een heel goed niveau in het Nederlands.

Bachelor in Hr of een eerste ervaring binnen payroll, HR of rekrutering.

Aanbod

Opleidingen

Groeimogelijkheden op lange termijn

Toffe ervaring binnen een gereputeerde verzekeringsonderneming

Deze job wordt niet langer aangeboden.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Brussel
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Frans

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.