Terug naar zoekresultaten
MediaMarkt - Saturn

Payroll Advisor

In het kader van onze continue groei maakt het HR team van het service center te Asse-Zellik graag kennis met een gedreven m/v: Payroll Advisor.

Via MediaMarkt - Saturn

Staat 7 dagen op Jobat.be

MediaMarkt - Saturn, samen goed voor 1000 winkels, is de absolute N° 1 in consumer electronics, huishoudelektro, multimedia, CD en DVD in Europa. Het geheim van ons succes? Het talent en de passie van onze medewerkers, aan wie we autonomie en verantwoordelijkheden toevertrouwen. In het kader van onze continue groei maakt het HR team van het service center te Asse-Zellik graag kennis met een gedreven m/v: Payroll Advisor.

Payroll Advisor

Functieomschrijving

Je werkt binnen een team van 5 Advisors en rapporteert aan de HR Compensation & Benefits Manager. Je takenpakket omvat de volgende verantwoordelijkheden:

  • Ondersteunen van onze winkels en hen adviseren met betrekking tot alle aspecten van de personeelsadministratie.
  • In samenwerking met het team zorgen voor een proactief en efficiënt onderhoud van de masterdatabase in SAP HR en garanderen van een maandelijkse correcte loon verwerking voor alle medewerkers.
  • Uitvoeren van alle aanvullende taken zoals het opstellen of verwerken van sociale documenten, update naar de verzekeringspartners, opstellen van contracten, …
  • Binnen het team sta je mee in voor een permanente controle op de kwaliteit van het ganse payroll proces. Je neemt wisselend diverse algemene taken op zoals het berekenen van de jaarlijkse vakantierechten of de eindejaarspremie.
  • Meewerken aan het ontwikkelen, optimaliseren en toepassen van uniforme en transparante procedures en processen voor alle toegewezen taken.
  • Naargelang je interesse krijg je de kans je expertise inzake specifieke payrollmateries verder te verdiepen (ziekte, tijdskrediet,..), mee te werken aan het verder ontwikkelen van het SAP HR systeem, de uitbouw van een meer gerichte personeelscommunicatie, …

Profiel

  • Je hebt minimum 3 tot 5 jaar relevante ervaring binnen een payrollomgeving.
  • Je hebt een goede kennis van sociale wetgeving.
  • Je bent tweetalig (Frans/Nederlands).
  • Je bent nauwkeurig, discreet, betrouwbaar en service minded.
  • Je bent leergierig, kritisch ingesteld en een teamplayer.
  • Kennis van SAP HR is een extra troef maar geen vereiste.

Aanbod

  • Onze organisatie is in volle ontwikkeling. Onze cultuur is opgebouwd rond onze medewerkers en hanteert vertrouwen, commitment en fun als centrale waarden.
  • In deze verantwoordelijke functie vol uitdagingen geven we je de ruimte om je ambities, visie en ideeën concreet gestalte te geven.
  • In ruil daarvoor, voorzien we een contract van onbepaalde duur en een interessant salaris in overeenstemming met je profiel en aangevuld met diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques,groeps- en hospitalisatieverzekering, personeelskorting).
Vlaams-Brabant

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 53 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Distributie en Retail
  • Vlaams-Brabant
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Vlaams-Brabant meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.