Terug naar zoekresultaten Vorige

10 van 23

Volgende
Partena Kinderdagverblijven

Parttime Stafmedewerker

Bij Partena Kinderdagverblijven

Staat 19 dagen op Jobat.be

Partena Kinderopvang is een van de grootste organisatoren van kinderopvang in Vlaanderen. Binnen onze werking stellen we kwaliteit en veiligheid voorop. Ons team telt meer dan 200 enthousiaste medewerkers.
Kom jij ons team versterken?

Parttime Stafmedewerker

Functieomschrijving

Als stafmedewerker ondersteun je een kwalitatieve en efficiënte werking bij de supervisoren en het management van de kinderdagverblijven. Enerzijds ben je verantwoordelijk voor het beheer van de administratieve opvolging van de Business Unit Kinderdagverblijven. Anderzijds beheer je de IT hard- en software voor de kinderdagverblijven.
Je rapporteert aan de manager van Kinderdagverblijven.

Jouw uitdagingen zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de dienst.
    Dit omvat volgende element:
    - Opvolgen van betalingen, domiciliëring en sepa mandaten.
    - Debiteurenbeheer volg je op.
    - Beheer (opvolgen en rapportering) van de geboekte omzet, facturatie
    - Coaching van medewerkers
    - Je ondersteunt de medewerkers in hun dagelijkse werking.
    - Je overschouwt de administratieve processen en verbetert waar kan.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van ICT.
    - Je staat in voor het beheer van zowel de hard- als de software van onze gebruikers: het gebruik van iPad’s, beheer van mailadressen, beheer softwarepakketten, installatie printers, management wifi, telefonie en GSM beheer.
    - Je neemt deel aan recurrente ICT overlegmomenten.
    - Je overschouwt de IT processen en verbetert waar kan.
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor onze specifieke software-applicatie voor kinderdagverblijven.
    - Je staat in voor het dagelijks goed gebruik van de software en geeft ondersteuning aan gebruikers.
    - Je werkt actief in de applicatie en beheert specifieke parameters (prijszetting volgens verschillende kinderdagverblijven).
    - Je neemt verzoeken en aanvragen in acht en gaat hierbij oplossingsgericht te werk.
    - Je ziet, als senior user, toe op de verdere ontwikkeling van het platform, en implementeert updates en nieuwe ontwikkelingen, als antwoord op de behoeften van alle gebruikers (volgens kwaliteit, functionaliteit en gebruiksgemak).
    - Je volgt het gebruik van de applicatie op en rapporteert dit proactief teneinde de stabiliteit en de prestaties van de applicatie te verzekeren.
  • Je werkt actief mee aan de input van de maandelijkse beheersrapportering en kan deze gegevens interpreteren, verwerken en een advies leveren aan de manager.

Kortom, je werkt actief mee aan de verbetering van onze dienstverlening naar zowel de ouders, kinderen als externe partners en zorgt ervoor dat Partena Kinderopvang steeds meer en tevreden klanten kan bedienen.

Profiel

  • Je genoot een bachelor of master opleiding en hebt ervaring met procesoptimalisatie en/of projectwerking.
  • Je beschikt over goede analytische vaardigheden waarbij je nauwkeurig te werk gaat.
  • Je beschikt over een goede kennis Excel, Word en PowerPoint.
  • Je werkt gestructureerd en staat sterk op het vlak van administratieve organisatie
  • Je ben sterk in organiseren en plannen.
  • Je bent bewust op zoek naar een parttime/halftijdse functie (50%).

Aanbod

  • Contract van bepaalde duur voor 12 maanden, met mogelijkheid tot verlenging.
  • Een open en jonge bedrijfscultuur met ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing.
  • Een aantrekkelijke werkplek met aandacht voor het welzijn van onze medewerkers.
  • Een organisatie ‘in beweging’ die zowel zorg-, comfort- als gezondheidsdiensten aanbiedt.
  • Opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Flexibele werkuren met oog voor work-life balance.
  • Een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen.

Partena hecht veel belang aan gelijke kansen en diversiteit op de werkvloer. Kwaliteiten van de medewerkers primeren ongeacht geslacht, afkomst, leeftijd of handicap

Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Overheid en Social Profit
  • Blue Towers Gent - vlakbij de Ghelamco Arena.
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Bepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.