Terug naar zoekresultaten
Page Personnel Belgium

Part-time Payroll Medewerker binnen Lifestyle Sector

Part-time functie als Payroll Medewerker binnen een dynamische en groeiende organisatie. Het bedrijf is actief binnen de lifestyle sector.

Via Page Personnel Belgium

Staat 15 dagen op Jobat.be

Onze klant is een lifestyle bedrijf met toonaangevende merken in haar portefeuille. Zij kijken uit naar een part-time kracht op hun HR afdeling. Binnen het bedrijf werken gemotiveerde, dynamische mensen. Ze zijn gelegen in regio Kontich.

Part-time Payroll Medewerker binnen Lifestyle Sector

Functieomschrijving

Als Part-time Payroll Medewerker ben je verantwoordelijk voor de organisatie van de correcte/tijdige:

  • Verwerking van de lonen van België, Frankrijk, Nederland en Duitsland (sociaal secretariaat: Acerta)

  • Dimona en RSZ aangiftes

  • Opmaak van sociale attesten

  • Vlotte communicatie aan het personeel omtrent vakantie, afwezigheden, verzoeken, …

  • Beheer van contracten en policies

  • Fleetverantwoordelijke van het wagenpark: opvolgen van boetes, aankoop en inschrijving van nieuwe wagens, opvolging van schadedossiers, beheer van tankkaarten

Profiel

  • Je hebt een hoger diploma behaald (bijvoorbeeld Bachelor Office Management, Bachelor Rechtspraktijk, Bachelor Human Resources, …) en hebt reeds professionele ervaring binnen payroll/personeelszaken. Alhoewel gemotiveerde schoolverlaters ook welkom zijn!

  • Je bent administratief sterk

  • Je hebt verantwoordelijkheidszin

  • Je bent sterk in het Nederlands, ook in het Frans kan je je vlot uitdrukken, je hebt een goede basiskennis van het Engels, Duits is mooi meegenomen

  • Je bent gemotiveerd en dynamisch

  • Je bent communicatief sterk en neemt graag initiatief

  • Je houdt van teamwork

  • Je bent op korte termijn beschikbaar om het team te versterken

Aanbod

  • Een dynamische en groeiende organisatie binnen lifestyle sector

  • Mooie werkomgeving en gedreven collega's

  • Uitdagende functie die een mooie work-life balance biedt

  • Part-time functie: 2.5 à 3 dagen/week

  • Aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen
  • Na een succesvolle interimperiode, krijg je een vast contract

Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 45 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Hout en Meubel-industrie
  • Mechelen - Lier
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Interim
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.