Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 9

Volgende
Michael Page Belgium

Part-time HR Manager (4/5)

Als HR verantwoordelijke binnen Intertek Belgium NV bent u het eerste aanspreekpunt en het gezicht voor onze medewerkers. Daarnaast levert u HR support voor de medewerkers en managers.

Via Michael Page Belgium

Staat 10 dagen op Jobat.be

Intertek is een vooraanstaande leverancier op het gebied van totale kwaliteitswaarborging.

Met meer dan 42.000 medewerkers, werkzaam in meer dan 1000 laboratoria en kantoren wereldwijd zijn wij er op gericht om klantverwachtingen te overtreffen met innovatieve kwaliteitsoplossingen.

Part-time HR Manager (4/5)

Functieomschrijving

Als HR verantwoordelijke (4/5 part-time) binnen Intertek Belgium NV bent u het eerste aanspreekpunt en het gezicht voor onze medewerkers. Daarnaast levert u HR support voor de medewerkers en managers van de diverse afdelingen. Als HR staat u midden in de organisatie en bent u een belangrijke intermediair tussen medewerker en manager/directie en business partner.

Functiedoel
Het representatief en professioneel uitvoeren van uw HR rol, zowel voor onze medewerkers evenals management/directie.

Uw taken:

  • Werving en selectie van nieuwe medewerkers.

  • Verzorgen van On Boarding Programma's voor nieuwe medewerkers.

  • Samen met leidinggevers en de trainers van het lab en inspectie zorgdragen voor een juiste opleiding en trainingsniveau van ons personeel.

  • Zorgdragen voor Leadership Development van onze leidinggevers.

  • Zorgdagen voor een juiste in-door- en uitstroom van ons personeel.

  • (Mede)Ontwikkelen en implementeren van (strategisch) HR Beleid.

  • Zorgdragen voor een correcte en tijdige verloning via SD.

  • Het correct en volledig bijhouden van de urenregistratie, verlof- en ziekteregistratie.

  • Het aanspreekpunt zijn voor onze medewerkers en leidinggevers voor arbeidsvoorwaardelijke zaken of werk gerelateerde zaken.

  • Vaste gesprekspartner samen net de Site Director met Ondernemingsraad en Vakbond vergaderingen.

Profiel

Wij vragen:

  • Minimum 5 jaar ervaring in payroll en generalist HR functie;
  • Opleiding in HR vakgebied (bij voorkeur Bachelor niveau).
  • Een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel, integriteit en eigenaarschap
  • Goede communicatieve- & computer vaardigheden

    • Is klantvriendelijk en servicegericht.

    • Beheersen van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift.

    • Vertrouwd zijn met de Belgische Sociale wetgeving.

    • Kennis en ervaring van payroll (softwarepakket SD - E-Blox) en urenregistratie (Protime).

  • Indien nodig het ondersteunen van de HR afdelingen van de overige locaties van Intertek.

Aanbod

  • Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Part-time functie (4/5)

  • Een leuk team en een afwisselende baan in een dynamische werkomgeving;

  • De mogelijkheid tot scholing die bijdraagt aan je ontwikkeling.

Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 29 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR management' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.