Terug naar zoekresultaten Vorige

13 van 17

Volgende
Unique Office

P FT Helpdeskmedewerker (m/v)

Unique Office | Vlaams-Brabant | Voltijds

Staat 18 dagen op Jobat.be

Onze klant is actief in de IT dienstverlening


P FT Helpdeskmedewerker (m/v)

Functieomschrijving

De servicedesk is SPOC voor alle functionele en/of technische vragen over onze diensten. De vragen komen binnen via template, mail of telefoon. Deze worden dan binnen SLA behandeld via het ticketingsysteem (Zendesk).

De hoofdtaak van de servicedeskmedewerker is het analyseren van deze tickets, om ze zo snel en correct mogelijk op te lossen of te dispatchen (intern en extern). Naast het oplossen van deze vragen is de servicedeskmedewerker mede verantwoordelijk voor het verder uitbouwen en up-to-date houden van de knowledgebase. In beurtrol is de servicedeskmedewerker een week van telefonische permanentie.

Deze permanentie is van maandag tot vrijdag van 17u tot 20u, op zaterdag van 9u tot 19u en op zondag van 9u tot 13u. Deze permanentie is bovenop de “normale” werkuren om in te grijpen in het geval van een algemene uitval van een dienst (heel uitzonderlijk). Effectief gepresteerde support-uren tijdens de permanentie worden uiteraard gerecupereerd. Voorts is er de mogelijkheid (na de opleidingsperiode) om 1 (of 2) dag(en) per week van thuis te werken, in samenspraak met de rechtstreekse verantwoordelijke. De servicedeskmedewerker maakt deel uit van het team ‘service management’ en rapporteert aan de teamcoach service management.

Profiel

Competenties:



Naast sterk analytisch en functioneel denkvermogen, perfect nederlandstalig (spreken en schrijven), een planmatige en nauwkeurige aanpak, sterke communicatievaardigheden en oog voor (kosten)efficiëntie en effectiviteit op taakniveau, beschikt de servicedeskmedewerker over volgende ‘zachte’ competenties:




  • Klantgerichtheid: Onderzoeken van wensen en behoeften van de klant en hiernaar handelen. Anticiperen op behoeften van klanten. Hoge prioriteit geven van servicebereidheid en klantentevredenheid. o Bouwt aan ‘partnership’ met de klanten.

  • Zoekt actief naar mogelijke wensen en behoeften van klanten, vraagt door en neemt actie om de tevredenheid van de klanten te verhogen.

  • Vertaalt klantenwensen naar de organisatie.

  • Houdt rekening met de mogelijkheden/wensen van de klanten.



Omgevingsbewustzijn




  • Kennis hebben van - voor de organisatie relevante - maatschappelijke, politieke en technologische ontwikkelingen en daar consequenties uit trekken voor het eigen functioneren of dat van anderen (het team, het management, de sector).

  • Kent de trends en de ontwikkelingen die spelen in het vakgebied en/of sector.

  • Schat de haalbaarheid van acties of besluiten in.

  • Signaleert ontwikkelingen en gebeurtenissen en schat de consequenties voor de organisatie in.



Zelfsturing




  • Effectief het eigen werk organiseren door het formuleren van doelstellingen en het plannen van activiteiten; beschikbare tijd en energie richten op de hoofdzaken en acute problemen.

  • Stelt voor het eigen werk prioriteiten.

  • Weet zelf de ‘scope’ te bepalen van zijn inbreng.

  • Plant tijd voor voorbereiding en onverwachte zaken.

  • Behoudt het overzicht over de zaken waarvoor hij verantwoordelijk is.

  • Werkt nauwgezet en grondig.



Emotiemanagement:




  • Neemt verantwoordelijkheid voor je eigen welzijn.

  • Is zich ook bewust van je eigen emoties en gaat er zorgzaam mee om.

  • Kan emoties van anderen snel herkennen en maakt deze bespreekbaar ten voordele van de relatie en de voortgang.

  • Gaat conflicten niet uit de weg maar pakt ze aan.

  • Is zich bewust van wat energie geeft en wegneemt en gaat daar op een proactieve manier mee om.



Samenwerking:




  • Actieve bijdrage leveren aan een gezamenlijk resultaat of probleemoplossing, ook wanneer de samenwerking een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is.

  • Stelt gezamenlijke doelen boven het eigen belang.

  • Steunt de voorstellen van anderen en bouwt daarop voort als het erom gaat tot een gezamenlijk resultaat te komen.

  • Levert een bijdrage, idee of voorstel voor een groepstaak, ook wanneer hij daar zelf geen voordeel bij heeft. o Uit zich positief over prestaties van collega’s.

  • Biedt hulp aan bij problemen of conflicten.


Aanbod


  • Een interessante functie op lange termijn in een snelgroeiend bedrijf.

  • Competitief salarispakket aangevuld met extra-legale voordelen



 


Interesse?

Unique Vilvoorde Office - e-Mail: cvvilvoorde@unique.be
Vlaams-Brabant

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Vlaams-Brabant meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.