Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 17

Volgende
Anima Care

Operations Manager Vlaanderen (m/v)

Anima Care | Mechelen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 14 dagen op Jobat.be

Anima Care is een dynamische zorgorganisatie die zich positioneert in het midden- en hogere marktsegment van de residentiële ouderenzorg. Wij baten voornamelijk woonzorgcentra, assistentiewoningen en centra voor herstelverblijf uit waarbij de kwaliteit van wonen en zorg centraal staat. Met ons team van 1.400 medewerkers bieden wij  zorg en huisvesting aan ruim 2.000 senioren in 21 zorgcentra. Anima Care is een dochteronderneming van Ackermans & van Haaren.

 


Anima Care werft een ervaren (m/v) Operations Manager aan. We zijn op zoek naar toptalent met het potentieel en de ambitie om mee te groeien met de ontwikkeling van de groep.

Operations Manager Vlaanderen (m/v)

Functieomschrijving

Als Operations Manager rapporteer je aan de Operationeel Directeur en oefen je de supervisie uit over de zorgcentra in de provincies Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant.

 


Je verantwoordelijkheden:

  • Je zal de strategie en het actieplan van Anima Care vorm geven en uitvoeren in alle zorgcentra van de groep.
  • Je begeleidt de integratie van nieuwe zorgcentra en je identificeert mogelijke ontwikkelingsassen:  thuiszorg - externe diensten - assistentiewoningen - dienstencentra, enz.
  • Je organiseert en begeleidt de opstart van nieuwe projecten en nieuwe zorgcentra.
  • Je coacht en ondersteunt de directies van de zorgcentra om zo een coherent beleid over de diverse sites te waarborgen.

Je zal voor alle zorgcentra:

  • instaan voor de correcte toepassing van de werkprocedures en het kwaliteitsplan, en waar nodig bijsturen;
  • de prestatie-indicatoren (ratio’s financieel, HR en zorgbeleid) opvolgen en ze samen met de plaatselijke directie vertalen naar de werkvloer, en waar nodig corrigerende maatregelen nemen;
  • garant staan voor het optimaliseren van de bezetting en het opnamebeleid;
  • de financiering van de zorg optimaliseren;
  • de personeelsbezetting optimaliseren volgens de afgesproken normen;
  • de vergunningen en erkenningen opvolgen;
  • de plaatselijke directie vervangen bij afwezigheid.

Je zal toezien op de correcte toepassing / het beheer van:

  • de regelgeving (Agentschap Zorg & Gezondheid, sociale regelgeving, brandregelgeving, RIZIV…);
  • de dagprijzen en de prijssupplementen;
  • de budgetten om een gezonde en rendabele werking te garanderen.

Ten slotte onderhoud je een kwalitatief relatienetwerk met externe stakeholders (overheden, beroepsfederaties, leveranciers,...) met als doel bij te dragen tot de positieve beeldvorming van de organisatie.

Profiel

  • Je bezit een masterdiploma in een (para)medische of economische discipline en je kan een aantal jaren relevante ervaring voorleggen als directeur of operationeel manager in de zorgsector. Hierbij heb je ervaring opgedaan in het aansturen van grote teams en procesmatig werken en denken.
  • Je bent een sterke people manager die mensen kan motiveren en mobiliseren om een gezamenlijk doel te bereiken.
  • Je bent analytisch sterk en slaagt er in om complexe problemen op te lossen.
  • Je bent stressbestendig en houdt in moeilijke situaties het hoofd koel.
  • Je bent een sterke communicator, zowel mondeling als schriftelijk, en je bezit de gave om anderen te overtuigen en te inspireren met je enthousiasme en dynamiek.
  • Je bent flexibel en kan je aan moeilijke omstandigheden aanpassen .
  • Verder ben je een geboren organisator die moeiteloos orde schept in de veelheid van problemen en taken die op je afkomen.
  • Je aarzelt niet om je verantwoordelijkheid op te nemen; je neemt actie en hakt knopen weldoordacht en kordaat, door.
  • Je bent tweetalig Nederlands en Frans.

Aanbod

  • Een boeiende functie in een groeiende, professionele organisatie die investeert in  haar medewerkers;
  • Tewerkstelling in een dynamische en mensgerichte sector in volle ontwikkeling;
  • Een contract van onbepaalde duur in een voltijdse tewerkstelling;
  • Een competitief verloningspakket met firmawagen en diverse andere extralegale voordelen;
  • De ruimte om zichzelf verder te ontwikkelen en mee te denken en mee te groeien met de organisatie.

Interesse?

Gelieve je kandidatuur te richten aan vacature@animacare.be ter attentie van Ann Bogaerts, HR Business Partner.
Voor bijkomende inlichtingen kan je contact opnemen met Peter Rasschaert, Operationeel Directeur op het nummer 0472/75.42.90
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 46 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Operations' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.