Terug naar zoekresultaten Vorige

16 van 24

Volgende
parking.brussels

Operationeel coördinator (m/v)

parking.brussels | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

Parking.brussels is een jonge, dynamische overheidsinstelling. Ons motto "beter parkeren om beter te bewegen" vat onze ambitieuze visie goed samen. Ons doel is de parkeerregels in het hele Brusselse Gewest te harmoniseren in samenwerking met de 19 gemeenten, met het oog op de verbetering van de mobiliteit. We hebben dan ook een gemotiveerd team nodig om samen aan een leefbare en duurzame stad te werken. Omdat parking.brussels een snelgroeiend agentschap is, zijn we op zoek naar nieuwe collega's.
 

Operationeel coördinator (m/v)

Functieomschrijving

De operationeel coördinator is de schakel tussen de hiërarchie en het operationele personeel. 
Uw doel bestaat erin de On Street-antennes te begeleiden, te evalueren, te sturen en te controleren.
U moet onder andere de uit te voeren taken bepalen, de plannings optimaliseren, prioriteiten stellen, taken toewijzen, de verrichte werkzaamheden controleren en evalueren, met name door de uitvoering van controleopdrachten in de antennes om de kwaliteit van het werk te garanderen in overeenstemming met de waarden van het Agentschap. De operationeel coördinator is verantwoordelijk voor de naleving van de procedures en de consistentie tussen de antennes.


Verantwoordelijkheden en taken (niet-limitatieve lijst):
  • Duidelijke, nauwkeurige, evenredige en aangepaste instructies, aanwijzingen en/of toelichtingen geven bij de uit te voeren taak;
  • De huidige werking evalueren en voorstellen formuleren om de organisatie en de werking van de dienst te verbeteren;
  • Toezien op de eenvormigheid en de naleving van de procedures in de verschillende antennes door middel van doorgedreven analyses en evaluaties. Vervolgens rapporten opstellen met betrekking tot de geïnspecteerde antennes, met mogelijke aanbevelingen en de identificatie van sterke en zwakke punten;
  • De antennechefs en teamchefs helpen bij het evalueren van hun medewerkers, door middel van instrumenten en aanbevelingen;
  • Instaan voor de opvolging van bestaande en toekomstige afspraken met gemeenten die de controle op en het innen van parkeergelden uitbesteden aan het Agentschap, in samenwerking met de algemene coördinator van de dienst;
  • Instaan voor de opvolging van de specifieke verzoeken van de gemeenten, deelnemen aan vergaderingen in verband hiermee en de opvolging ervan verzekeren;
  • Leiding geven aan een team: evaluaties, nota's, vergaderingen en opleiding;
  • De procedures operationaliseren, taken toewijzen / de door de coördinator gevraagde informatie doorsturen naar de juiste diensten;
  • Vergaderingen met interne of externe personen voorbereiden in verband met de operationele opvolging van de controle in de beheerde gemeenten;
  • Deelnemen aan de selectie van medewerkers en aanbevelingen formuleren met betrekking tot de overdracht van personeel (carrièremogelijkheden);
  • Samenwerken met verschillende afdelingen bij de uitvoering van verschillende taken;
  • Veldwerk uitvoeren: het is belangrijk dat de operationeel coördinator het veldwerk onder de knie heeft en deze taak correct en regelmatig uitvoert.

Profiel

De operationeel coördinator is de schakel tussen de hiërarchie en het operationele personeel. 
Uw doel bestaat erin de On Street-antennes te begeleiden, te evalueren, te sturen en te controleren.
U moet onder andere de uit te voeren taken bepalen, de plannings optimaliseren, prioriteiten stellen, taken toewijzen, de verrichte werkzaamheden controleren en evalueren, met name door de uitvoering van controleopdrachten in de antennes om de kwaliteit van het werk te garanderen in overeenstemming met de waarden van het Agentschap. De operationeel coördinator is verantwoordelijk voor de naleving van de procedures en de consistentie tussen de antennes.


Verantwoordelijkheden en taken (niet-limitatieve lijst):
  • Duidelijke, nauwkeurige, evenredige en aangepaste instructies, aanwijzingen en/of toelichtingen geven bij de uit te voeren taak;
  • De huidige werking evalueren en voorstellen formuleren om de organisatie en de werking van de dienst te verbeteren;
  • Toezien op de eenvormigheid en de naleving van de procedures in de verschillende antennes door middel van doorgedreven analyses en evaluaties. Vervolgens rapporten opstellen met betrekking tot de geïnspecteerde antennes, met mogelijke aanbevelingen en de identificatie van sterke en zwakke punten;
  • De antennechefs en teamchefs helpen bij het evalueren van hun medewerkers, door middel van instrumenten en aanbevelingen;
  • Instaan voor de opvolging van bestaande en toekomstige afspraken met gemeenten die de controle op en het innen van parkeergelden uitbesteden aan het Agentschap, in samenwerking met de algemene coördinator van de dienst;
  • Instaan voor de opvolging van de specifieke verzoeken van de gemeenten, deelnemen aan vergaderingen in verband hiermee en de opvolging ervan verzekeren;
  • Leiding geven aan een team: evaluaties, nota's, vergaderingen en opleiding;
  • De procedures operationaliseren, taken toewijzen / de door de coördinator gevraagde informatie doorsturen naar de juiste diensten;
  • Vergaderingen met interne of externe personen voorbereiden in verband met de operationele opvolging van de controle in de beheerde gemeenten;
  • Deelnemen aan de selectie van medewerkers en aanbevelingen formuleren met betrekking tot de overdracht van personeel (carrièremogelijkheden);
  • Samenwerken met verschillende afdelingen bij de uitvoering van verschillende taken;
  • Veldwerk uitvoeren: het is belangrijk dat de operationeel coördinator het veldwerk onder de knie heeft en deze taak correct en regelmatig uitvoert.

Aanbod

U wordt aangeworven als assistent (B101) met de bijhorende weddeschaal.

Voordelen:
  • Een baan bij een jonge overheidsinstelling in volle ontwikkeling, die uw betrokkenheid waardeert;
  • Maaltijdcheques;
  • Een aantrekkelijk verlofkapitaal (35 dagen);
  • Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer binnen en buiten Brussel;
  • Mogelijkheid tot fietsvergoeding;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Een levensduurtepremie voor de medewerkers die in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wonen;
  • Een harmonieus evenwicht tussen werk en privé dankzij een flexibel uurrooster binnen een werkweek van 38 uur en mogelijkheid tot telewerk;
  • Mogelijkheid om een tweetaligheidspremie te genieten;
  • Talrijke opleidingsmogelijkheden (te volgen tijdens de werkuren).

Interesse?

SELECTIEPROCEDURE:
Kandidaturen (cv + motivatiebrief) kunnen worden gestuurd naar job@parking.brussels. De procedure omvat een preselectie op basis van de criteria in deze functieomschrijving.
De geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek bij het Parkeeragentschap van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en voor een assessment center bij een externe firma.
Kandidaten met een beperking, een aandoening of ziekte kunnen vragen om redelijke aanpassingen tijdens de selectieprocedure. Gelieve dat bij verzending van uw cv te vermelden.
Voor meer informatie over de procedure kunt u contact opnemen met:
Departement Human Resources
Tel.: 02 563 39 66
E-mail: job@parking.brussels

Uiterste datum voor het indienen van sollicitaties: 07/06/2019
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 16 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Overheid, Operations' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.