Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 11

Volgende
Carrefour België

Offline Customer Engagement Manager

Carrefour België | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 8 dagen op Jobat.be

Carrefour Belgium

Offline Customer Engagement Manager

Functieomschrijving

 


De Offline Customer Engagement Manager maakt deel uit van het getrouwheidsteam en is verantwoordelijk voor de planning en opvolging van de offline getrouwheidsacties van Carrefour in overeenstemming met het globale verkoopplan. Het gaat hierbij om doelgerichte campagnes en massacampagnes gelinkt aan de getrouwheidskaart. Hij/zij ontwikkelt een duidelijke offline CRM-visie en verzekert dat de campagnes en doelgroepen op elkaar afgestemd zijn, alsook de commerciële druk op onze klanten.


Met de hulp van het Head of Customer Engagement en de Online Customer Engagement Manager verzekert hij/zij een persoonlijke, omnichannel relatie met onze klanten (het beste aanbod op het beste moment via het beste kanaal), geoptimaliseerd voor Carrefour. Hij/zij verzekert de operationele opvolging en de lancering van de campagnes (actievoorstellen, operationele briefings, pre- en postanalyses en voorstelling van de resultaten).


 


Specifieke taken:


 



  • De activiteit op het vlak van CRM ontwikkelen en opvolgen


  • Nieuwe mogelijkheden zoeken om de getrouwheidscampagnes te verbeteren en te optimaliseren



  • De customer lifecycles bepalen, in kaart brengen en implementeren



  • Het doelgerichte, offline verkoopplan dagelijks opvolgen: Opzetten van doelgerichte marketingcampagnes, campagnes aanprijzen bij het topmanagement, briefing voor de technische teams (Gepsro-campagnes) en externe agentschappen, resultaten voorstellen => operationele opvolging van de campagnes



  • De door de data scientists van het CI-team ontwikkelde personalisatiemodellen en de customer lifecycles gebruiken voor de direct-mailingcampagnes, via couponing in de winkel, op de displays, via sms en andere kanalen.



  • De klantgegevens gebruiken om persoonlijke campagnes (verjaardagen ...) en/of automatische campagnes (customer lifecycle: welcome, anti-churn, reactivering ...) op te zetten en de offline mediamix te optimaliseren op basis van de campagneperformance en het aantal aangetrokken klanten.



  • De online campagnes mee opvolgen als back-up voor de online customer engagement manager (e-news, sociale netwerken, websites ...) en massacampagnes in verband met de getrouwheidskaart.



  • Optreden als contactpersoon voor alle activeringsaanvragen van klanten, afkomstig van verschillende departementen (winkels, goederen ...).



  • Als businessvertegenwoordiger deelnemen aan belangrijke IT-projecten in verband met zijn/haar activiteit (bv. 'big data'-project) en verzekeren dat de businessdoelen erin opgenomen en opgevolgd worden.



  • Samen met de collega's van het CMI-team de campagnes continu analyseren en verbeteren (A/B-tests ...) en de beste KPI's bepalen.



  • Rekening houden met de innovaties op het vlak van doelgerichte marketing en nieuwe acties voorstellen. · Nauw samenwerken met de verkoopplan- en marketingteams en externe agentschappen · Het offline getrouwheidsbudget beheren.



  • De resultaten analyseren en voorstellen en aanbevelingen doen tijdens vergaderingen met het management/andere departementen.



  • Voorstellen doen met betrekking tot extra activeringen die bijdragen aan de zichtbaarheid van het programma.

Profiel



  • Master in marketing, economische wetenschappen, bedrijfsbeheer ...


  • Min. 5 jaar aantoonbare ervaring in CRM in een vergelijkbare functie


  • Ervaring in het werken bij een organisatie die gebruikmaakt van verschillende verkoopkanalen en/of een datarijke omgeving


  • Ervaring in het automatiseren van customer lifecycles en het gebruiken van triggers


  • Kennis van Adobe Campaign of andere CRM-campagnetools


  • Klantgericht en met een passie voor de digitale wereld en CRM


  • Resultaatgericht en met een goede kennis van de KPI's die campagnes in kaart brengen


  • Flexibel, zelfstandig, ordelijk


  • Nederlands, Frans, Engels


  • Uitstekende communicatie met collega's en externe agentschappen


  • Beheersing van schriftelijke en mondelinge presentaties ...

 

Aanbod


  • Een contract van onbepaalde duur bij een van de grootste spelers van de distributie wereldwijd.

  • Een boeiende voltijdse job waarin je snel initiatief kan nemen.

  • Een aantrekkelijk en competitief salarispakket, interessante extralegale voordelen en voortdurende vormingen.

In een wereld in verandering zijn diversiteit en inclusie centrale waarden. Bij Carrefour willen we

vrouwen en mannen aantrekken en behouden - van alle leeftijden en van allerlei achtergronden,

elk met haar of zijn eigen ervaring. We zijn ervan overtuigd dat we hiermee onze klanten kunnen

bekoren en onze resultaten en onze innovatieve kracht versterken.

 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 31 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Direct marketing' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.