Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 5

Volgende
Profile Group

Office & Travel Manager

Office & Travel Manager

Profile Group | Elsene | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 1 dag op Jobat.be

Profile Group is een Rekruterings- en Selectiekantoor dat al minstens 30 jaar kandidaten helpt in hun zoektocht naar werk voor klanten uit verscheidene sectoren. Profile Group levert een kwalitatieve service en helpt u bij het optimaliseren van het sollicitatieproces en de vaardigheden die noodzakelijk zijn voor het afleggen van goede interviews.

We zijn momenteel op zoek naar een Office & Travel Manager voor onze klant in 1050 Brussel.

Office & Travel Manager

Functieomschrijving

Als Senior Office & Travel Management Coordinator ben je het eerste aanspreekpunt voor faciliteiten- en reisbeheer van ons wereldwijde hoofdkantoor. Je bent het uitvoerend beeld van ons bedrijf voor bezoekers en leveranciers en draagt bij aan een bevredigende en professionele werkomgeving voor onze medewerkers, zodat de dagelijkse bedrijfsvoering soepel verloopt.

Je werkt onder toezicht van de HR Process & Administration Advisor en biedt basis HR-ondersteuning.

Office management

Onder leiding van je manager draag je bij aan het beheer van de kantoorinrichting met externe partners:

  • Je plant en coördineert alle installaties (telecommunicatie, verwarming, elektriciteit enz.) en kantoorvernieuwingen
  • Je onderzoekt en wijst kantoorruimtes toe op basis van de behoeften van de organisatie
  • Coördinatie en controle van de toewijzing van parkeerplaatsen, in overeenstemming met het beleid
  • Je zorgt dat de kantooromstandigheden optimaal blijven en coördineert alle behoeften aan reparatie, interventie en renovatie; je zorgt ervoor dat basisvoorzieningen goed worden onderhouden
  • Je houdt toezicht op contracten en leveranciers voor diensten, waaronder bouwen, beveiliging, schoonmaak, afvalverwerking, catering, enz. en je zorgt ervoor dat er service level agreements zijn bereikt en dat indien nodig corrigerende maatregelen worden genomen.
  • In nauwe samenwerking met Global Procurement en jouw manager, draag je bij aan contract- en prijsonderhandelingen met leveranciers van kantoorbeheer en serviceproviders, rekening houdend met zakelijke behoeften en het toegewezen budget
  • Je houdt toezicht op multidisciplinaire teams (schoonmaak, onderhoud, bouwen, beveiliging)
  • Je werkt samen met je receptiemedewerker en zorgt ervoor dat bezoekers zich welkom voelen en je beantwoordt inkomende oproepen
  • Je maakt deel uit van het "stand-by team" voor het externe beveiligingsbedrijf (dat wil zeggen 247 contactpersonen in geval van alarm)

Reismanagement

  • Als hoofdcontactpunt van het reisbureau, beheer je in samenwerking met het hen reisarrangementen en hotelreserveringen voor het hoofdkantoor (behalve voor het Executive Comité) en zorg je ervoor dat het reisbeleid van het bedrijf wordt gerespecteerd
  • Het aanmaken en bijwerken van werknemersprofielen in de online reistool
  • Je bestudeert reisfacturen nauwkeurig op basis van boekingen

Administratieve ondersteuning

  • Fleet management voor werknemers in Brussel en Luxemburg
  • Beste plek om te werken: ontvang van nieuwe medewerkers
  • Ad-hoc administratieve ondersteuning

Profiel

  • Bachelor diploma (bijv. Office Management, Management Assistant)
  • Vloeiend in het Engels, Frans en Nederlands
  • Sterke ervaring (5-8 jaar) in kantoor- / reismanagement in de hoofdkantooromgeving
  • Ervaring in internationale context is een troef
  • Het verlangen om een uitstekende service te bieden, zowel voor interne als externe klanten en met een glimlach
  • Uitstekende samenwerkingsvaardigheden, waarbij mensen (intern en extern) met respect worden behandeld
  • Zeer goede probleemoplossende vaardigheden
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden, goede onderhandelingsvaardigheden
  • Financieel inzicht
  • Uitstekende MS Office-vaardigheden

Aanbod

Naast de mogelijkheid om te werken in een stabiele en aangename omgeving waar openheid en een goede sfeer heersen, biedt onze klant een aantrekkelijk package aan de gekwalificeerde kandidaat.

Interesse?

Delphine Castelain
02 738 02 69

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 34 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Facility manager' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.