Terug naar zoekresultaten
Accent

Office Manager

Via Accent

Nog 2 dagen om te solliciteren

Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf.
Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract.
Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen.
Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.

Office Manager

Functieomschrijving

  • Je zorgt voor de klanten-administratie: alle administratieve vragen van klanten behandel je via duidelijke processen die leiden tot een topervaring!
  • Het kantoorbeheer neem je in handen: je bent verantwoordelijk voor alle praktische regelingen betreffende het kantoor.
  • Naast klanten-administratie ben je ook verantwoordelijk voor de leveranciers-administratie en boekhouding én personeels-administratie.
  • Je rapporteert de stand van zaken op regelmatige basis aan de zaakvoerder.

Profiel

  • Je hebt interesse in technologie. Een übernerd zoals je collega's hoef je niet te zijn ;) maar enige affiniteit met de sector is mooi meegenomen.
  • Je houdt van structuur en schept dus plezier in het omvormen van chaos naar orde.
  • Je hebt een goede pen. Naast een correcte spelling kan je een tekst ook echt interessant en goed leesbaar afleveren.
  • Alles staat of valt met goede communicatie. Je kan dan ook geduldig maar efficiënt omgaan met klanten en collega's.
  • Je bent assertief je kan dus je mannetje staan tussen een bende nerds!
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Engels gesproken en geschreven.
  • Je staat open voor professionele én persoonlijke ontwikkeling.

Aanbod

  • Een aantrekkelijke verloning en extralegale voordelen.
  • Een gezellige werkplek met thuisbasis in het gezellige Bilzen. Ver weg van de files!
  • Topmateriaal om mee te werken.
  • Vers fruit en heerlijk versgemalen koffie voor tijdens of na het werk.
  • Ongekend goede werksfeer met leuke afwisselingen tussen werk en fun. Ontdek onze pooltafel speel eens darts of kijk 's middags mee naar steengoede stand-up comedy.
  • Toffe klanten die openstaan voor persoonlijke no-nonsense communicatie.
  • En last but not least toffe ervaren collega's om van elkaar te leren en leuke teamevents.
Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.