Terug naar zoekresultaten
ASAP Mechelen Office

Office Manager

Via ASAP Mechelen Office

Nog 3 dagen om te solliciteren

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Office Manager

Functieomschrijving

Om onze klant verder te helpen groeien en hun ambities te realiseren zijn we op zoek naar een Office & Sales Coördinator.
Als office & sales coördinator ben jij de lijm in hun bedrijfsprocessen op vlak van Kantoororganisatie en (sales/marketing) organisatie. Je bent de ambassadeur naar medewerkers, klanten en leveranciers. 

Je takenpakket wordt onderverdeeld in drie luiken: 
- Kantoororganisatie: 
     - ondersteuning van de interne kantoororganisatie 
     - verzorgen van het agendabeheer van het management 
     - organisatie van interne events 
     - verzorging van de inschrijving/coördinatie van externe events
     - je beheert de IT materiaal en ondersteuning
     - je verzorgt de opmaak van templates en administratieve processen
     - je houdt de website up to date 
     - je ontvangt je bezoekers 
     - je zorgt voor het ontvangst en de coördinatie van bankzitters op kantoor 

- Sales Organisatie:
     - je bereid offertes en aanbestedingen voor 
     - sms acties en mailing naar kandidaten en klanten 
     - ondersteuning in online campagnes en kanalen
     - sociale mediakanalen beheren 
     - opmaak en opvolging van klantencontracten
     - opmaak en opvolging van contracten van interim managers
     - je verzorgt regelmatige updates van websitewactcher en vacature scan ter ondersteuning van het sales team 
     - je verzorgt de ad hoc ondersteuning van het sales team
     - ... 

- Marketing ondersteuning:
    - opvolging van de marketingplanning
    - coördinatie van de marketing acties 
    - direct mailigs en de coördinatie bij kalenders en specifieke actie


 

Profiel

  • Je bent discreet, accuraat, hands on en service minded
  • Je kan zelfstandig werken 
  • Je bent een administratief duizendpoot
  • Je bent communicatief 
  • Je beschikt over een sterke kennis van MS Office 
  • Je kan bij voorkeur onmiddelijk starten
  • Ervaring en verworven competenties voor deze rol is belangrijker dan diploma
  • Je beheerst zeer goed het NDL, FR en EN. 
  • Een eerste relevante werkervaring is van belang

Aanbod

- Dynamisch omgeving met toffe collega's. 
- Aantrekkelijk salarispakket 
- directe opstart 
 

Interesse?

ASAP Mechelen Office
T 015 28 55 99
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 3 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / Secretariaat
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Aartselaar (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / Secretariaat' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.