Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 30

Volgende
Page Personnel

Office Manager - Wommelgem - ma-vrij 13u-17u

Ben je op zoek naar een parttime functie in Wommelgem? Ben je administratief sterk en geniet je van een allround takenpakket? Spreek je vlot Frans en Nederlands?

Page Personnel | Antwerpen | Interim, Deeltijds

Staat 1 dag op Jobat.be

Onze klant biedt innovatieve oplossingen binnen de HVAC sector en is actief op zoek naar een Junior Administratief Medewerker met een goede talenkennis.

Het kantoor bevindt zich in de regio Wommelgem en is goed bereikbaar met de wagen.

Office Manager - Wommelgem - ma-vrij 13u-17u

Functieomschrijving

Het Onthaal

  • Vlot en professioneel onthaal van klanten en bezoekers

  • Telefonisch aanspreekpunt voor externen

  • Intern aanspreekpunt m.b.t. vragen en problemen rond wagenpark, gebouw, telefonie, IT, verzekeringen, schoonmaak en het economaat.

Office Management

  • Ondersteunen van de Algemeen Directeur

  • Handelscorrespondentie en vertalingen van bepaalde documenten

  • Meeting management A-Z

  • Travelmanagement

Wagenparkbeheer

  • Aanspreekpunt voor lease maatschappij

  • Aanspreekpunt voor personeelsleden bij een ongeval, schade, boetes, problemen met tankkaart, winterbanden, etc.

  • Managen van de Car Policy A-Z

Economaat

  • Verantwoordelijk voor: leverancierskeuze, analyse en bestellingen

Mobiele telefonie + IT

  • Leverancierskeuze voor gsm's, tablets, etc.+ analyse en bestellingen doorvoeren, opvolgen en uitleveren

  • Configuratie van gsm's en tablets

Beheer van het gebouw

  • Contractmanagement met servicebedrijven en toeleveranciers

  • Coördineren van herstellingen en vervangingsprojecten

  • Keuringen en onderhoud m.b.t. de veiligheid

  • Ad hoc problem solving allerhande: sanitair, toegangscontrole, camerabewaking, stroomuitval, …

Profiel

  • Je bent op zoek naar een parttime functie van ma-vrij (van 13u00-17u00)

  • Je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans

  • Je bent communicatief en administratief sterk

  • Je werkt nauwkeurig en accuraat

  • Je bent stressbestendig

  • Je bent bij voorkeur op korte termijn beschikbaar

Aanbod

  • Competitief salaris aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, een sociaal abonnement en 20 +12 (ADV) vakantiedagen

  • Aangename werkomgeving waar een informele sfeer heerst

  • Je komt terecht in een team van gedreven collega's

Interesse?

Page Personnel Belgium
Rebecca Baetens
+32 3 303 28 66
Emiel Banningstraat 47 2000 Antwerpen
Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 38 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Interim
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.