Terug naar zoekresultaten Vorige

11 van 72

Volgende
GROHE

Office Manager Project Department

GROHE is voor zijn Belgische vestiging op zoek naar een: Office Manager Project Department

Via GROHE

Staat 17 dagen op Jobat.be

GROHE is de marktleider voor sanitaire ijzerwaren in België en de rest van de wereld. Die reputatie dankt het bedrijf aan zijn superieure kwaliteit, voortdurend evoluerende design, unieke technologie en een team dat het verschil maakt.

Hebt u er altijd al van gedroomd om te werken in een constant evoluerende sector en allerlei uitdagingen aan te gaan? Voelt u zich aangetrokken door premiummerken en -producten? GROHE is voor zijn Belgische vestiging namelijk op zoek naar een: Office Manager Project Department

Office Manager Project Department

Functieomschrijving

Als (back-)office manager voor de projectafdeling, ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve ondersteuning van de project account managers in het gemotiveerde projectteam, opvolging van de project pipeline zodat deze door het sales team in verkopen worden omgezet, en de periodieke rapportering aan het management.
Je rapporteert aan de sales manager projects.

  • Je hebt dagelijks contact met het project sales team, en communiceert geregeld met de andere sales teams, marketing, orderafhandeling en dienst-na-verkoop. Met de internationale projectstructuur zijn er periodieke contacten via mail en telefonisch.
  • Je zorgt voor een correcte administratie en opvolging in het CRM-systeem.
  • Je zoekt en kwalificeert nieuwe project leads (residentiële en andere collectieve woningbouwprojecten, hotels, ziekenhuizen en andere zorginstellingen, kantoren, publieke gebouwen, …) via databanken, magazines, internet,… Je contacteert mogelijke beslissingsnemers om het project in kaart te brengen.
  • Je realiseert correcte calculaties in Excel en zet deze om in offertes per mail naar onze distributeurs. Je registreert deze offertes in het CRM-systeem, en volgt ze op in samenwerking met de accountmanagers.
  • Je werkt mee aan een correcte en tijdige projectopvolging door project accountmanagers via CRM-pipeline rapporten en opvragen van bezoekrapportinformatie.
  • Je bereidt rapporteringen voor in MS Office Excel of PowerPoint, gebaseerd op CRM en SAP-data.
  • Je beheert technische informatievragen, staalaanvragen, documentatie, kritische projectbestellingen, en voert administratieve taken binnen de projectafdeling uit.
  • Je leert onze producten kennen via opleiding en zelfstudie, zodat je eerstelijnsanalyses van lastenboeken kan maken, productportfolio's kan opstellen en offertes opstellen. Waar nodig bied je telefonisch of per mail ondersteuning naar de de verschillende stakeholders (vb. projectcellen van onze distributeurs-groothandels)
  • Naast administratieve ondersteuning motiveer je als lid van het projectteam de project accounts om tijdig projecten in de pipeline op te volgen.
  • Reactiviteit is key, op drukke momenten steken we een tandje bij en worden vragen van klanten en collega's tijdig beantwoord, om het succes van het projectverkoopsteam te maximaliseren.
  • Je zoekt proactief mee naar oplossingen en verbeteringsprocessen.
  • Sporadisch help je mee aan periodieke acties en evenementen voor project endorsers.

Profiel

  • Diploma hoger onderwijs of eigenwaardig door ervaring - een eerste succesvolle werkervaring in een gelijkaardige administratieve functie als (back-) office manager met een commerciële toets is een must, idealiter meer dan 5 jaar. Kennis van sanitaire producten is een troef.
  • Je bent een kei in administratie en gebruik van databases en MS Officepakket, in het bijzonder Excelrekenbladen en -functies.
  • In staat om in eerste lijn technische vragen van klanten te beantwoorden.
  • Anderzijds schrikken telefonische prospectie voor het kwalificeren van projecten, opvolgen van offertes en commerciële acties, en inboeken van afspraken voor de project accountmanagers jou niet af.
  • Je bent een teamspeler, via jouw eigen takenpakket en ondersteuning aan het projectteam draag je bij om dagelijks een topprestatie te leveren.
  • Klantgericht, zowel naar de interne als externe klant.
  • Geen 9 to 5 mentaliteit
  • Zeer goede kennis van MS-officepakketten (goede kennis van Excel, Word, Powerpoint)
  • Ervaring met CRM databasebeheer. Basiskennis SAP is een troef.
  • Zeer goede tweetaligheid NL/FR, zowel gesproken als geschreven, voor dagelijkse gesprekken met klanten en collega's. Goede kennis van Engels is vereist voor contacten met hoofdkantoor, begrijpen van productdocumentatie en opleidingen. (Basis)kennis Duits is een plusplunt, voor contacten met klanten in het Duitstalig deel van België en Groothertogdom Luxemburg.
  • Commerciële en communicatieve ingesteldheid, je schrikt niet terug voor telefonische contacten voor het opvolgen van offertes en maken van afspraken voor het sales team.
  • Oplossingsgericht / proactief / flexibel / stressbestendig / leergierig

Aanbod

  • U werkt in een dynamisch bedrijf dat een klinkende naam heeft in zijn sector
  • GROHE biedt een aantrekkelijk loonpakket, een bedrijfswagen en andere extralegale voordelen
  • U krijgt een technische opleiding over de producten om uw kennis te perfectioneren
  • U kunt uw talenten en ambities wat betreft logistiek, klantendienst en handel ten volle ontwikkelen in een stimulerende omgeving
  • En bovenal: u werkt in een bedrijf waar engagement en enthousiasme topprioriteiten zijn

Wilt u samen met GROHE elke uitdaging trotseren? Dan kunt u zich bij dit dynamische team voegen en mee het verschil maken in de sanitaire wereld!

Vlaams-Brabant

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 43 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Vlaams-Brabant
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Vlaams-Brabant meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.