Terug naar zoekresultaten

Office Manager HR

Via Talentus Leuven

Onze klant is een multinational in de IT-sector. 

Office Manager HR

Functieomschrijving

  • Je bent de rechterhand van de general manager. 
  • Je bent de eerste contactpersoon met rekruteringskantoren. 
  • De eerste gesprekken met kandidaten zullen plaatsvinden met jou en de departementsmanager. 
  • Algemene administratieve taken. 
  • jij bent verantwoordelijk voor het nieuwe HR-beleid binnen het bedrijf. 
  • je hebt maandelijks een call met Londen.

Profiel

  • Je bent een echte duizendpoot met enkele jaren ervaring. 
  • Spreken in het Engels en het Frans is voor jou geen enkel probleem! 
  • Het Office pakket kent geen geheimen voor jou. 
  • Je hebt oog voor detail. 
  • je werkt zelfstandig en proactief.

Aanbod

Je krijgt een aantrekkelijk loon aangevuld met maaltijdcheques en een prestatiegebonden bonus. 
Je hebt flexibele uren, 12 ADV dagen en een 13de maand. 

Wanneer je vast in dienst treed, komen hier ook groepsverzekering en hospitalisatieverzekering bovenop. 

Je kan meteen opstarten. 


Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Talentus Leuven

Alle jobs Management assistant / secretariaat

Populaire jobs in Management assistant / secretariaat:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Zaventem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.