Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 8

Volgende

OFFICE MANAGER AGO JOBS & HR MECHELEN CONSTRUCT

460414019

AGO Jobs & HR | Kortrijk | Interim, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

OFFICE MANAGER AGO JOBS & HR MECHELEN CONSTRUCT

Functieomschrijving

AGO Jobs & HR is een dienstverlenend bedrijf in de sector van HR Services: reeds meer dan 30 jaar kunnen onze klanten bij ons terecht voor tijdelijke arbeid, selectie & rekrutering, payrolling, testing & assessment en outplacement. Gespecialiseerde divisies binnen ons uitgebreide nationale kantorennet garanderen daarbij de allerbeste dienstverlening. En met een toegewijd team van authentieke en optimistische medewerkers staan wij dicht bij onze klanten en focussen wij op het uitbouwen van waardevolle en langdurige relaties. Voor ons construct kantoor te Mechelen zijn we op zoek naar een nieuwe collega office manager. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor de uitbouw van je kantoor. Door je commercieel talent laat je de bestaande klanten groeien en maak je nieuwe klanten via actieve prospectie. Je motiveert en coacht je medewerkers en samen met hen behaal je de vooropgestelde objectieven. Je hebt de leiding over de organisatie en werking van je kantoor.

Profiel

Wij zijn op zoek naar een echte people manager. Je hebt de ervaring in rekruteren en selecteren van medewerkers en het talent om een team op te bouwen, te coachen en ondersteunen. Je hebt een uitgesproken commerciële gedrevenheid, je werkt gestructureerd, resultaatgericht en door je positieve houding kun je je team enthousiasmeren.

Aanbod

Bij AGO Jobs&HR kom je terecht in een no-nonsense, groeiende en ambitieuze onderneming waar je de ruimte krijgt voor authenticiteit en zelfontplooiing. Wij begeleiden onze nieuwe medewerkers met een
on-boarding traject en zorgen op die manier voor een optimale medewerkersbeleving.
Wij bieden jou een aantrekkelijk verloningspakket, extra legale voordelen (o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, ...) 12 ADV dagen en een firma wagen.

Ben je een echte people person, beschik je over het AGO DNA en heb je zin om deel uit te maken van ons ENTHOUSIAST team?
Mail dan snel je kandidatuur en cv naar recruitment@ago.jobs of bel 056 23 66 13 voor meer informatie.

Benieuwd hoe het is om bij AGO Jobs&HR te werken? Volg nu @werkenbijago op Instagram en werp een blik achter de schermen!

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR HR Recruitment
Wolvenstraat 23
8500 HR Recruitment
Tel.: 056 23 66 13
Email: recruitment@ago.jobs
Kortrijk

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Kantoorhouder' jobs in Kortrijk meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.