Terug naar zoekresultaten

Office Assistent

387939211

Via AGO Jobs & HR

Staat 10 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Office Assistent

Functieomschrijving

Voor onze klant te Beringen - Paal zijn wij op zoek naar een Office Assistent. Als office assistant ga je aan de slag op het hoofdkantoor in Paal-Beringen. Je zal er instaan voor het onthaal, je zal de nodige administratieve ondersteuning bieden voor de stafdiensten en je zal een belangrijke rol spelen als vertrouwenspersoon van het directieteam. Bovendien zal je praktische ondersteuning bieden aan het marketing & communicatie departement. Je beantwoordt de inkomende oproepen en mails op het algemeen nummer en adres van het bedrijf, je biedt zelf een oplossing voor vragen en problemen of verwijst door naar de juiste dienst. Je zorgt voor de uitgaande briefwisseling en bent het aanspreekpunt voor B-Post. Je onthaalt bezoekers, je reserveert vergaderzalen intern en extern en zorgt voor de nodige catering. Je beheert de aankoop en de stock van alle bureelmaterialen, geschenken, kledij, e.a. Je bent het aanspreekpunt voor de housekeeping van de kantoren. Je biedt uitvoerende en organisatorische ondersteuning aan de leden van het directieteam zodat zij hun tijd zo efficiënt mogelijk kunnen benutten. Je beheert de gezamenlijke agenda van het directieteam : je plant afspraken en meetings, je verstuurt uitnodigingen en volgt deze op. Je voert persoonlijke opdrachten uit voor het directieteam. Je organiseert samen met de collega?s van marketing evenementen, je verzorgt de coördinatie en administratie. Je werkt mee aan projecten, gestuurd vanuit de verschillende afdelingen, en vooral vanuit marketing, communicatie en facility. Je ?prept? en ?pimpt? presentaties, briefwisseling, mailings, drukwerken, ?

Profiel

Je profiel:
Je behaalde een bachelor in office management of een gelijkaardige richting en hebt reeds een 2-tal jaar ervaring in het bedrijfsleven.
Je kan goed overweg met de MS office-toepassingen.
Je bent een administratieve duizendpoot en je werkt uiterst nauwkeurig.
Je stijl van communiceren is professioneel en correct; je mondelinge taalgebruik is vlot en je schriftelijke communicatie is foutloos.
Je bent flexibel qua taken en je kan je tijd zelfstandig beheren naargelang de prioriteiten die zich stellen.
Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.

Aanbod

Je komt terecht in een jong, dynamisch en financieel gezond bedrijf met een hart voor mensen. Je krijgt een gevarieerde en uitdagende functie en de mogelijkheid om mee te groeien met de organisatie. Je werkt vanuit fris ingerichte kantoren, ver weg van de files. Je kan je verwachten aan een competitief salarispakket, in overeenstemming met je ervaring en competenties en aangevuld met extralegale voordelen.
Geel - Herentals

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 22 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Geel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Geel - Herentals meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.