Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 25

Volgende
Inventi

Office Assistant

Via Inventi

Staat 9 dagen op Jobat.be

Bij Inventi begeleiden we bedrijven die sales strategisch willen inzetten om hun business te versterken. Naast het trainen, coachen en rekruteren van sales talent, helpen we onze klanten bij al hun verkoopuitdagingen, van a tot z. We bouwen hedendaagse verkooporganisaties en ontwikkelen effectieve sales tools zodat onze klanten kunnen focussen op hun core business. Om het ouderschapsverlof van Britt, onze Management Assistant, op te vangen, zijn we dringend op zoek naar een nieuwe Office Assistant.

Office Assistant

Functieomschrijving

  • Je zorgt voor een professioneel onthaal van onze klanten en bent verantwoordelijk voor alle communicatie per e-mail en telefoon.
  • Je coördineert de praktische organisatie van de trainingen die wij voor onze klanten uitvoeren.
  • Je assisteert onze vijf trainer-consultants bij de uitvoering van hun opdrachten.

Profiel

  • Enthousiasme en energie zijn voor ons belangrijker dan concrete werkervaring, maar je denkt en werkt wel op Bachelor-niveau.
  • Je bent het visitekaartje van ons bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je klasse uitstraalt en dat je je mondeling en schriftelijk professioneel kan uitdrukken.
  • Je bent een digital native en kan dus vlot overweg met Microsoft Office en andere software. Blind kunnen typen is in elk geval een voordeel.
  • Je bent nauwkeurig en oplossingsgericht.
  • Je beheerst het Nederlands perfect en kan je uit de slag trekken in het Frans.
  • Het centrum van Antwerpen is een schitterende plek om te werken, maar voor je eigen comfort woon je best niet te ver.

Aanbod

  • Je wordt vakkundig begeleid door Birger, onze Finance & Administration Manager, en Dounia, onze Office Assistant. Zij zorgen er samen voor dat je je talenten kan ontplooien.
  • Inventi is een kenniscentrum gespecialiseerd in de opleiding van commercieel talent. Om jouw communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen zorgen we van bij je start voor een professionele training Commercieel Telefoneren.
  • Uiteraard bieden we een marktconform salarisplan met extralegale voordelen.
  • Bij aanvang zoeken we iemand van augustus tot november, maar gezien de groei van onze organisatie zijn er nadien verschillende mogelijkheden.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 30 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.