Terug naar zoekresultaten
Accent

National Account Manager | Wallonië & Brussel

Accent | Brussel | Bepaalde duur, Voltijds

Staat 26 dagen op Jobat.be

Accent Jobs opgericht in 1995 is een uitzend-selectiebedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België (300 kantoren +1000 eigen medewerkers) dat dagelijks meer dan 18 000 mensen tewerkstelt.

Accent maakt deel uit van House of HR een groep bestaande uit maar liefst 14 gespecialiseerde bedrijven actief binnen Human Resources. Al 24 jaar onderscheidt Accent zich door de professionele aanpak en in het aanbieden van jobs met optie op een vast contract.

Accent heeft een jonge dynamische bedrijfscultuur die gecombineerd wordt met een no-nonsens attitude en een enthousiaste mindset. Het bedrijf is reeds 17 jaar op rij een Great Place to Work.

Tijdens de zoektocht naar een job kan je rekenen op de deskundigheid van onze gespecialiseerde afdelingen zoals bijvoorbeeld Construct Retail Logistics Finance Foreign etc. Zo kan je steeds bij ons terecht voor een persoonlijke begeleiding en een job op maat!

Nieuwsgierig als je bent wil je natuurlijk meer weten: www.accent.jobs

Zin om ook deel uit te maken van ons team en te reageren op deze vacature? Stuur dan je cv naar dit adres: kelly.belfiore@accentjobs.be

National Account Manager | Wallonië & Brussel

Functieomschrijving

Wat verwachten wij van jou in het kader van de ontwikkeling van ?keyaccounts? in Wallonië? Commercieel
  • Je prospecteert en bezoekt prospecten en bestaande klanten.
  • Je onderhandelt offertes voor samenwerking en bezorgt ze aan prospecten en bestaande klanten.
  • Je neemt deel aan netwerkevenementen.
  • Je volgt de bestaande vacatures en kandidaten op.
  • Je evalueert de samenwerking tussen uitzendkrachten en bedrijven.
  • Je begeleidt kandidaten bij gesprekken.
Management
  • Je stuurt een team van vier medewerkers aan.
  • Je organiseert de taken van het team.
  • Je geeft coaching.
  • Je voert evaluatiegesprekken.
  • Je stelt rapporten op over de analyse van prestatie-indicatoren.
  • Je verzorgt de administratie van het team: opvolgen van vakanties ziekte ?
Administratief
  • Je zet vacatures online.
  • Je analyseert de prestatie-indicatoren en registreert ze.
  • Je legt targets vast.
  • Je volgt de resultaten op en zet actieplannen op.
  • Je werkt strategieën uit.
  • Je maakt klantdossiers aan.
  • Je stelt bezoekrapporten op.
  • Je beheert de documenten voor uitzendcontracten: werkpostfiche veiligheidscharter arbeidsreglement ?
  • Je regelt de financiële administratie: opvolgen van vervallen facturen ...
  • Je controleert de registratie van prestaties.

Profiel

Je hebt minstens twee jaar ervaring als B2B-verkoper (buitendienst). Ervaring in de wervingssector is een pluspunt. Je hebt ook een gedegen ervaring in peoplemanagement. Je hebt minstens een bachelordiploma op zak.

Je beheerst het Nederlands en communiceert moeiteloos met je Nederlandstalige klanten en collega?s.

Je hebt een goede kennis van MS Office (Word Excel PowerPoint).

Je bent zelfstandig en houdt van ambitieuze uitdagingen. De ontwikkeling van je afdeling en de kwalitatieve opvolging van je klanten zijn jouw prioriteiten.

Je hebt commerciële feeling en een professioneel voorkomen. Leergierigheid doorzettingsvermogen en een positieve ingesteldheid zijn volgens ons absoluut onmisbare eigenschappen voor deze functie.

Aanbod

  • Een intensieve opleiding tijdens de 1ste 3 maand.
  • Onze Accent Business School maakt van jou in twee jaar een echte expert in sales & recruitment.
  • Een werkplek dicht bij huis.
  • Een doorgroeitraject
  • Een marktconform salaris met een vast en een variabel gedeelte maaltijdvergoeding een bedrijfswagen (met tankkaart) een groepsverzekering en een gsm.

Interesse?

VG13/BUO
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over Accent Sales Support Center Roeselare?

Volg dit bedrijf

Choose the job you love

Accent Jobs, opgericht in 1995, is een uitzend-selectiebedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België (230 kantoren, +1000 eigen medewerkers) dat dagelijks meer dan 15.000 mensen tewerkstelt. Accent maakt deel uit van House of HR, een groep bestaande uit maar liefst 14 gespecialiseerde bedrijven actief binnen Human Resources. Al 24 jaar onderscheidt Accent zich door de professionele aanpak en in het aanbieden van jobs met optie op een vast contract. Accent heeft een jonge dynamische bedrijfscultuur die gecombineerd wordt met een no-nonsens attitude en een enthousiaste mindset. Het bedrijf is reeds 17 jaar op rij een Great Place to Work. Tijdens de zoektocht naar een job kan je rekenen op de deskundigheid van onze gespecialiseerde afdelingen zoals bijvoorbeeld Construct, Retail, Logistics, Finance, Foreign etc. Zo kan je steeds bij ons terecht voor een persoonlijke begeleiding en een job op maat!

www.accentjobs.be

Accent Sales Support Center Roeselare

BEVERSESTEENWEG 576 , 8800 ROESELARE

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 24 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Training & opleiding' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.