Terug naar zoekresultaten
CIGNA

Meertalige (Engels / Duits) Customer Service Medewerker

Bij CIGNA

Wat doet Cigna?
Cigna biedt ziektekostenverzekeringen over de hele wereld. We zijn gepassioneerd en gedreven in het helpen van mensen om hun gezondheid, welzijn en gevoel van veiligheid te verbeteren. We zijn daar meer dan 200 jaar geleden mee begonnen en sindsdien zijn we blijven innoveren en uitbreiden. Bij Cigna Health Benefits richten we ons op de unieke behoeften van intergouvernementele (IGO) en niet-gouvernementele (NGO) organisaties, en van expats uit multinationals in Europa en Afrika.
Je kunt nog meer over Cigna lezen op www.cignahealthbenefits.com.
 
Wat maakt Cigna anders dan andere werkgevers?
Bij Cigna gaat het om meer dan enkel schadeclaims uitbetalen. Alles wat we doen draait om het opbouwen van hechte relaties met onze klanten. We geloven ook sterk in bedrijfsethiek en we streven voortdurend naar een schonere, groenere, en meer respectvolle werkomgeving. Ons succes is voor 100 procent te danken aan het talent en de toewijding van ons team. Zij zijn degenen die een verschil maken in het leven van onze klanten. Daarom is het belangrijk dat wij als werkgever extra aandacht besteden aan onze medewerkers, zoals zij aandacht besteden aan onze klanten. We zorgen ervoor dat ze een goede balans kunnen vinden tussen werk en privé en we bieden vele initiatieven rond sport, gezondheid, liefdadigheid en team spirit.
 

Meertalige (Engels / Duits) Customer Service Medewerker

Functieomschrijving

Waarom zijn Customer Service Representatives belangrijk bij Cigna?
Onze Customer Service Representatives staan in rechtstreeks contact met onze verzekerden. Zij zijn de eersten om hen inlichtingen te geven, hun vragen te beantwoorden en zo relaties met hen op te bouwen. De CSR’s helpen onze klanten via e-mail of telefonisch met vragen over de inhoud van een polis, aanmelding bij een hospitaal etc... De CSR’s proberen de beste oplossingen te vinden voor eventuele problemen en staan klanten bij in dringende situaties.
 
Hoe ziet een typische dag er uit?
Als Customer Service Representative maak je deel uit van een groot team van ongeveer dertig jonge en internationale collega’s die allemaal klaar staan voor de aan hen toegewezen klanten. Je komt dagelijks de meest uiteenlopende situaties tegen. Op een typische dag kan je:
 
  • Starten met je mails na te kijken en de meest dringende vragen te beantwoorden.
  • Zorgen dat de vragen van klanten die nog open staan snel en grondig afgewerkt worden
  • Een telefonische meeting houden met een accountmanager en claims analist over een nieuwe klant
  • Een team meeting bijwonen
  • Je klantenbestanden up-to- date houden
  • ’s Middags een uurtje yoga doen of joggen met de collega’s
  • Binnenkomende oproepen beantwoorden in het Engels of Duits van de aan jouw toegekende klanten
  • Alle nodige documenten versturen naar een hospitaal in Geneve voor de aanmelding van een klant onder de beste voorwaarden
  • Je prioriteitenlijstje bijwerken zodat de deadlines van deze week zeker gehaald worden

Profiel

Wat moet je kunnen?
Heb je een Master diploma (bij voorkeur een Taalopleiding) of gelijkwaardige kennis door ervaring en een uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van Engels en Duits? Dat begint al goed! Dit is noodzakelijk voor deze functie. Kan je ook goed luisteren en problemen oplossen? Geweldig! Weet je exact hoe je klanten de service kan bieden die ze verwachten en kan je zelfstandig je prioriteiten en je dag plannen? Nog beter!
Als je daarbovenop een optimist met team spirit bent die er van houdt om nauwkeurig  te werken tegen strakke deadlines en snel weg is met nieuwe softwaretoepassingen dan ben jij misschien wel de ideale CSR!
 
Je zult deze job geweldig vinden als je…
  • Je talenkennis actief wil gebruiken.
  • Er voldoening uit haalt om klanten tevreden te stellen
  • Graag verantwoordelijkheid opneemt en af en toe een voorstel durft te doen ter verbetering van de procedures
  • Het belangrijk vindt om aandachtacht te hebben voor de kwaliteit van je taal in een boodschap
  • Discreet kan omgaan met vertrouwelijke informatie
  • Graag in een internationale omgeving wil werken waar je ontzettend veel kan leren

Aanbod

Waarom is het zo tof om bij Cigna te werken?
  • Een uitdagende job in een internationaal kader
  • Een degelijke on-the-job training en persoonlijke ontwikkelingskansen
  • ‘Happy You’: initiatieven rond gezondheid en welzijn, flexibele uren, thuiswerk opportuniteiten
  • Een dynamisch internationaal team, team leaders die je geduldig opleiden en een team manager die ten alle tijden tijd voor jou vrijmaakt
Interessante loonsvoorwaarden en een aantrekkelijk sociaal plan
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij CIGNA

Alle jobs PR & bedrijfscommunicatie

Populaire jobs in PR & bedrijfscommunicatie:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: PR & bedrijfscommunicatie
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Engels, Duits

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'PR & bedrijfscommunicatie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.