Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 11

Volgende
Xtra Interim & Select

Medewerkers input E-commerce NL / FR

Xtra Interim & Select | Wommelgem | Interim optie vast, Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Medewerkers input E-commerce NL / FR

Functieomschrijving

Voor onze klant, een grote speler op de markt van doe-het-zelvers, gaan we op zoek naar versterking voor de afdeling E-commerce.

In deze functie zorg je pro-actief mee voor de verzameling en verwerking van de productinformatie.

Je taken zullen onder andere bestaan uit:

•    Productinformatie kritisch bekijken en aanvullen waar nodig. Dit resulteert in aantrekkelijke teksten voor de website en alle nodige logistieke info.
•    Onze producten online tastbaar maken door middel van beeldmateriaal.
•    Mee zorgen voor de classificatie van nieuwe assortimenten bij input in het Product Information-systeem.
•    Continue kwaliteitscontrole.
•    Daarnaast zorg je op een consequente manier voor de bewerking, de input en het SEO Friendly maken van alle teksten, foto’s, video’s, tutorials...
•    Uiteraard hou je hierbij steeds de eindconsument in gedachten: (heeft hij/zij voldoende informatie ter beschikking om over te gaan tot een aankoop).

Profiel

Naar welke competenties zijn we op zoek?

- Een hogere opleiding en/of je kan terugblikken op enkele jaren relevante ervaring.
- Tweetalig Nederlands/Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
- Een zeer goede kennis van MS Office, voornamelijk Excel, Photoshop is een pluspunt.
- Affiniteit met de DIY-sector.
- Een commerciële ingesteldheid en de nodige assertiviteit.
- Sterke administratieve vaardigheden.
- Oog voor detail en werkt nauwkeurig en kwalitatief.
- Zelfstandig kunnen werken en je houdt van werken in een dynamisch team.
- Een positieve ingesteldheid.
 

Aanbod

Een voltijdse job (optie vast) in een uiterst expansieve onderneming, waarin teamwerk en eigen initiatief centraal staan. Competitief loon aangevuld met extralegale voordelen.
 

Interesse?

Mevrouw Stephanie Van Den Bergh
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 19 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Pr & bedrijfscommunicatie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.