Terug naar zoekresultaten
parking.brussels

Medewerker voor de Klantendienst (M/V)

parking.brussels | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 16 dagen op Jobat.be

parking.brussels is een jonge dynamische overheidsinstelling. Ons motto ‘beter parkeren om beter te bewegen’ vat onze ambitieuze visie goed samen. Parkeren in Brussel is een hele uitdaging. Ons doel is de parkeerregels in het hele Brusselse Gewest te harmoniseren in samenwerking met de 19 gemeenten, met het oog op de verbetering van de mobiliteit. Met een gemotiveerd team werken we dus aan een leefbaar Brussel, rekening houdend met de parkeerbehoeften. Omdat parking.brussels een snel groeiend agentschap is, zijn we op zoek naar nieuwe collega’s.
 

Medewerker voor de Klantendienst (M/V)

Functieomschrijving

Onder de verantwoordelijkheid van de verantwoordelijke van de klantendienst:
  • beantwoordt u telefonische oproepen en ontvangt u de bezoekers en klanten;
  • beantwoordt u aanvragen, klachten en vragen gericht aan het Agentschap, telefonisch, schriftelijk of persoonlijk, teneinde de klant een optimale service aan te bieden voor parkinggerelateerde vragen;
  • beantwoordt u vragen over bijdragen en betalingen, staat u in voor zowel de mondelinge als administratieve behandeling, alsook voor de administratieve behandeling van de telefoontjes;
  • verstrekt u de klant optimale informatie en steunt u het gewestelijke parkeerbeleid;
  • behandelt u de correspondentie met betrekking tot bijdragen, klachten en betalingen, voert u algemene administratieve opzoekingen en taken uit om een correcte behandeling van de bijdragen, klachten en betalingen te verzekeren alsook een doeltreffende inning van de gelden van het betalend parkeren op de openbare weg;
  • klasseert u documenten en staat u in voor de correspondentie;
  • behandelt u de aanvragen van vrijstellingskaarten (parkeerkaarten);
  • behandelt u de post, verzendt u antwoorden binnen de vereiste termijnen (eventueel in overleg met de directie).

Profiel

OPLEIDING

U bent houder van een diploma hoger secundair onderwijs of een instapkaart niveau C

TECHNISCHE VAARDIGHEDEN
 
  • U bent tweetalig frans/neederlands;
  • U hebt enige ervaring op dit domein;
  • U hebt een grondige kennis van de informaticatools: MS Office, Word, Excel, Outlook.

sociale VAARDIGHEDEN
 
  • u beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • u geeft blijk van voldoende assertiviteit;
  • u bent stressbestendig;
  • u bent flexibel;
  • u voelt zich betrokken en u getuigt van wilskracht en ambitie om resultaten te boeken;
  • u handelt op een integere manier, in overeenstemming met de verwachtingen van de organisatie;
  • u respecteert de opgelegde termijnen.

Aanbod

U wordt aangeworven als assistent (niveau C1) met het bijhorend behandelingsbarema.

VOORDELEN
  • Een job binnen een jonge overheidsinstelling, in volle groei, die uw betrokkenheid waardeert;
  • maaltijdcheques;
  • Opleidings-en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer binnen en buiten Brussel;
  • Een premie te voor de woon-werk verplaatsingen met de fiets;
  • Kans op een taalpremie;
  • Een attractief aantal verlofdagen ;
  • Een harmonieus evenwicht tussen werk en privéleven;
  • Een hospitalisatieverzekering;
  • Een levensduurtepremie voor de medewerkers die in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wonen.

Interesse?

Kandidaturen (CV + Motivatiebrief) kunnen gestuurd worden naar job@parking.brussels
De procedure bestaat uit een preselectie op basis van de criteria beschreven in dit functieprofiel. Indien u pre-geselecteerd bent, wordt u uitgenodigd door het Parkeeragentschap om deel te nemen aan een interview dat focust op uw specifieke competenties en de interpersoonlijke vaardigheden plus een assessment center dat georganiseerd wordt door een extern bedrijf.
Indien u een persoon bent met een handicap, stoornis of ziekte, kan u steeds vragen naar redelijke aanpassingen voor de selectieprocedure. Vermeld dit op het moment dat u uw CV doorstuurt.
Voor meer informatie over de procedure kunt u contact opnemen met:
Human resources
Tel.: 02/563.39.66
E-mail: job@parking.brussels

Uiterste datum voor het indienen van sollicitaties : 04 mei 2019
 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service, Overheid' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.